لواندوفسکی در آریانس آره نا تشویق خواهد شد22

لواندوفسکی هافبک لهستانی باشگاه بارسلونا در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با باشگاه سابقش بارین مونیخ همگروه شده است و به حساسیت های این گروه افزوده است.تقابل دو تیم بایرن مونیخ و بارسلونا در آلمان به عقیده سرمربی باواریایی ها با تشویق ستاره سابق و گلزن بایرنی ها همراه خواهد بود.لواندوفسکی جدایی جنجالی از بایرن مونیخ داشت. او با وجود قرارداد با باشگاه آلمانی تصمیم به جدایی گرفت تا پیراهن بارسلونا را بر تن کند و اکنون باید منتظر واکنش هواداران بایرن به بازگشت او به آلیانس آره‌نا بود.ناگلزمن گفت: من براین باور هستم که لواندوفسکی تشویق خواهد شد. دوست ندارم که علیه این بازیکن و هیچ بازیکن دیگری شعار داده شود. هواداران درباره بسیاری از مسائل خبر ندارند و طبیعی است که آنها بعضی از دلایل جدایی لواندوفسکی را ندانند و به همین خاطر نباید درباره او قضاوت کنند.

لواندوفسکی در آریانس آره نا تشویق خواهد شد333

لواندوفسکی پس از سال ها حضور در مونیخ با تیم بارسلونا به این شهر خواهد آمد و مقابل بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: همواره حقیقت دیگری هم وجود دارد. گاهی اوقات درباره موضوعات و مسائل مبالغه و غلو می شود و یا به طرز نادرستی به تصویر کشیده می شوند.
بایرن مونیخ باید با تیم های بارسلونا، اینتر و ویکتوریا پلزن رقابت کند.
بایرن مونیخ با وجود جدایی لوا در سه بازی نخست خود در بوندسلیگا عملکرد مورد قبولی داشته و مشکلی هم در گلزنی نداشتند و همچنان یکی از شانس هایاصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می باشند.

لواندوفسکی در آریانس آره نا تشویق خواهد شد222

فهرست