بارسلونای مدل ژاوی در حال کامل شدن است 3

بارسلونا در فصل نقل و انتقالات موفق شد با استفاده از تصمیم خوان لاپورتا مبنی بر قمار روی تمام کارت‌هایش باعث شد 25 درصد از حق پخش تلویزیونی بارسا برای 25 سال آینده توسط این باشگاه فروخته شده و مبلغی در حدود 400 میلیون یورو وارد چرخه اقتصادی باشگاه شود.با این مبلغ تاکنون آنها توانستند در یکی از فعال‌ترین پنجره‌های نقل و انتقالاتی تاریخ خود کریستینسن، کِسیه، پابلو تورره، رافینیا و رابرت لواندوفسکی را به خدمت گرفت. خرید ژول کُنده از سویا لیست بلندبالای ژاوی اِرناندس را در عین ناباوری تقریبا تکمیل قرار داده است.

بارسلونای مدل ژاوی در حال کامل شدن است 1

بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تمامی نفرات مورد نیاز ژاوی را جذب کردند تا بتوانند با تیمی قدرتمند راهی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شوند.

خرید مارکو آلونسو و سزار آسپلیکوئتا از چلسی، تابستان 2022 را به پر هزینه‌ترین تابستان تاریخ بارسلونا تبدیل خواهد کرد.شاید می توان گفنت سویا محبوب ترین تیمی است که بارسلونا از او بازیکن خریده است.سال 2008 سیدو کیتا و دنی آلوس با ارقام 14 و 36 میلیون یورو از آندلس به کاتالونیا رفتند تا در تیم تاریخی پپ گواردیولا و کسب شش‌گانه بی‌نظیر آن تیم نقش آفرینی مهمی داشته باشند. آدریانو برزیلی در سال 2010 و با مبلغ 10 میلیون یورو از سویا خریداری شد تا بتواند جایگزین مناسبی برای نبود هموطن خود باشد.

بارسلونای مدل ژاوی در حال کامل شدن استخرید ایوان راکیتیچ کروات در تابستان 2014 با مبلغ 18 میلیون یورو، ویدال در تابستان 2015 با 17 میلیون یورو و کلمنت لنگله سال 2018 با مبلغ 36 میلیون یورو و در نهایت انتقال قرضی لوک دی یونگ به نوکمپ، با احتساب انتقال کُنده، فاکتور خرید بارسا از فروشگاه محبوبش را به بیش از 200 میلیون یورو می‌رساند.

فهرست