کارشناس داوری پس از بازی ایران با ازبکستان با انتنشار استوری عملکرد مهدی طارمی را در این بازی زیر سوال برد و به گفته خودش از زکان انستار این استوری حداقل 50 هزار فحش دریافت کرده است.

کارشناس داوری پس از انتقاد از طارمی 50 هزار فحش دریافت کرده است2

کارشناس داوری انتقاد از طارمی را دلسوزانه دانسته و به مهدی طارمی هم علاقه مند می باشد.

علی خسروی کارشناس داوری فوتبال ایران و عضو کمیته داوران فدراسیون در خصوص استوری شب گذشته اش خطاب به مهدی طارمی به خبرنگار ما گفت: «من معمولا اگر چیزی می‌گویم یا حرفی می‌زنم از روی دلسوزی است. کشورم ایران را دوست دارم و فوتبال کشورم را دنبال می‎کنم. اتفاقا به بازیکنان تیم ملی کشورم و به خصوص مهدی طارمی هم بسیار علاقه‌مند هستم.»
خسروی با اشاره به حملاتی که از شب گذشته در فضای مجازی به او شده، تاکید کرد: « از شب گذشته بالای ۵۰ هزار فحاشی به من و خانواده ام شده است؛ اما خیلی ها هم بودند که حرف من را تایید کردند. حرف من این است که داوران حرفه‌ای تر از قبل شده اند و متوجه می‌شوند کدام بازیکن شبیه سازی می کند و کدام بازیکن واقعا با خطا سرنگون شده است. یادم هست در پورتو هم طارمی چند بار شبیه سازی کرده بود و داوران نگرفتند.»

کارشناس داوری پس از انتقاد از طارمی 50 هزار فحش دریافت کرده است1

کارشناس قدیمی داوری فوتبال تاکید کرد: «فوتبال ایران حالاحالاها به مهدی طارمی نیاز دارد و ما هم قرار است حالاحالا مهدی طارمی را در نوک حمله تیم ملی ببینیم، اما طارمی و بقیه هم باید مواظب خودشان باشند تا کاری نکنند که خودشان و تیم ملی ضربه بخورند.»

فهرست