کار سخت سرمربی جدید باشگاه اینتر میامی برای بازگشتن تیم از وضعیت بحرانی شروع شده است.خراردو مارتینو چهارشنبه به عنوان سرمربی جدید اینترمیامی معرفی شد؛ جایی که قرار است با مسی و بوسکتس – که قبلا در بارسلونا با آنها کار کرده بود – دیداری داشته باشد.او در نشست خبری گفت:زمانی که با لئو و سرخیو صحبت کردم، درباره رسیدن به موفقیت و رقابت خوب بحث کردیم. این دو بازیکن برای تعطیلات به آمریکا نیامده‌اند. ما می‌خواهیم رقابت کنیم. آنها فوتبالیست‌هایی نیستند که به اینجا بیایند تا مسابقه ندهند.

کار سخت سرمربی جدید اینتر میامی در آمریکا2

کار سخت سرمربی جدید در آخرین تیم لیگ MLS

مارتینو در دوران حضورش در بارسلونا از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ با این دو بازیکن کار کرده است. او که پس از هدایت آتلانتایونایتد در سال‌های گذشته دوباره به MLS بازمی‌گردد، گفت که مذاکراتش با میامی قبل از عقد قرارداد با این دو بازیکن آغاز شده بود.

کار سخت سرمربی جدید اینتر میامی در آمریکا

مارتینو و بازیکنان جدیدش باید به احیای تیمی کمک کنند که در جایگاه آخر کنفرانس شرق قرار دارد و در هفت بازی متوالی شکست خورده است و کار سختی  در پیش دارد. میامی باید به جمع ۹ تیم برتر صعود کند تا بتواند به پلی‌آف جام MLS ۲۰۲۳ راه یابد.مارتینو جایگزین فیل نویل، سرمربی انگلیسی، شده است که اوایل این ماه جاری میلادی اخراج شد. مارتینو قبل از هدایت میامی، از سال ۲۰۱۹ تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ سرمربی تیم ملی مکزیک بود ولی بعد از حذف در مرحله گروهی در قطر از سمتش کنار رفت.

کار سخت سرمربی جدید اینتر میامی در آمریکا1

فهرست