پیشنهاد عجیب لیورپول به ایجنت کیلیان امباپه برای حضور این بازیکن به صورت قرضی برای 1 سال می باشد.نشریه میرِر گزارش می‌دهد که تیم یورگن کلوپ مذاکراتی را برای جذب امباپه برای یک فصل قرضی آغاز کرده است.پاری سن ژرمن با پیشنهاد باشگاه الهلال بالغ بر ۲۵۹ میلیون پوندی برای جذب امباپه پاسخ مثبت داده اما این بازیکن نپذیرفته است.

پیشنهاد عجیب لیورپول برای به خدمت گرفتن امباپه

انتقال قرضی می تواند قسمتی از مشکل پارسی ها حل کند چرا که د لیورپول هزینه قابل توجهی بایدبپردازد.اما نیمه دیگر مشکل پاری سن ژرمن از دست دادن رایگان این بازیکن در تابستان آینده روبرو خواهند بود، زیرا بر اساس گزارش‌ها امباپه تمایل به پیوستن به رئال مادرید دارد.

پیشنهاد عجیب لیورپول برای به خدمت گرفتن امباپه1

پیشنهاد عجیب لیورپول جذب قرضی امباپه از پاری سن ژرمن برای یک فصل می باشد.

لیورپول در تابستان امسال به ستاره‌هایی مانند جردن هندرسون (الاتفاق)، روبرتو فیرمینو (الاهلی)، جیمز میلنر (برایتون)، نبی کیتا (وردربرمن) و الکس اوکسلید چمبرلین اجازه داده تا از تیم خارج شوند. قرمزها همچنین ۱۰۰ میلیون پوند برای جذب هافبک‌های تهاجمی الکسیس مک‌آلیستر و دومینیک سوبوسلای از برایتون و لایپزیش هزینه کردند.
امباپه در گذشته از لیورپول تعریف کرده و روش‌های مدیریتی کلوپ را تحسین می‌کرد. همچنین برای مرسی سایدرها نوید خوبی است که فائزه لاماری، ایجنت و مادر مهاجم، از هواداران لیورپول است.

پیشنهاد عجیب لیورپول برای به خدمت گرفتن امباپه2

فهرست