پول های چلسی در این فصل هم برای خرید بازیکن تمامی ندارد.پس از مصدومیت کریستوفر نکونکو، آرماندو بروخا، میخایلو مودریک و کارنی چوکوومکا،پوچتینو سرمربی این تیم در نظر دارد که مهاجم جدیدی را وارد لیست کند.

پول های چلسی برای خرید بازیکن تمام نمی شود22

پول های چلسی برای خرید مهاجم جدید صرف خواهد شد.

چلسی در حال حاضر بیش از ۳۵۰ میلیون پوند (۴۴۲ میلیون دلار) از پایان فصل گذشته تاکنون برای خرید بازیکن خرج کرده است و پوچتینو تیمی را بازسازی می کند که شرایط پرتلاطمی را سپری می‌کند. پوچتینو با میانگین سنی ۲۳.۷ سال جوانترین تیم لیگ برتر را در اختیار دارد.

پول های چلسی برای خرید بازیکن تمام نمی شود1

پوچتینو به خبرنگاران گفت: به بازیکن تهاجمی دیگری نیاز داریم البته فکر می‌کنم ما بازیکنان تهاجمی زیادی هم داریم که باید ریکاوری کنند و به شرایط بازی برسند. شاید اگر بازیکن جدید بیاورید باید مدتی به او زمان بدهید و همین کار را دشوار می کند. نباید زمان را از دست دهیم. ما تلاش می کنیم تا تک تک موقعیت ها را تجزیه و تحلیل کنیم و سعی کنیم بهترین تصمیم را بگیریم.

پول های چلسی برای خرید بازیکن تمام نمی شود

شاگردان پوچتینو  در سه بازی اخیر خود ابتدا با لیورپول به تساوی 1_1 ریسد.از ئستهام شکست خورد و لوتون تاون را با سه گل شکست داد.چلسی فصل قبل در رده دوازدهم لیگ برتر قرار گرفت که پایین ترین رتبه آنها از سال ۱۹۹۴ در لیگ برتر بود.

فهرست