پرسپولیس در همه بازی هایی که از ابتدای نیم فصل دوم انجام داده است دارای محروم بوده است.نیم فصل دوم برای قرمز پوشان پایتخت با بازی مقابل آلومینیوم اراک شروع شد که با شکست آنها همراه شد.

پرسپولیس در همه بازی های نیم فصل دوم محروم داشته است

پرسپولیس در تمامی بازی های نیم فصل دوم با محروم مقابل رقبا قرار گرفته است.

بعد از آن شاگردان اوسمار ویه را در دو بازی بعدی مقابل تراکتور و ذوب آهن به پیروزی رسیدند تا شرایط خود را در جدول رده بندی بهتر کنند و همچنان مدعی قهرمانی باشند.سرخ پوشان در همه بازی‌های نیم فصل دوم محروم داشتند و این موضوع در بازی بعدی این تیم هم وجود دارد.

پرسپولیس در همه بازی های نیم فصل دوم محروم داشته است1

در بازی با آلومینیوم اراک امید عالیشاه محروم پرسپولیس بود. در بازی دوم مقابل تراکتور این هواداران پرسپولیس بودند که از دیدن برد شیرین تیمشان محروم بودند. در بازی سوم مقابل ذوب آهن هم علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس و ستاره این تیم محروم بود و نتوانست تیمش را در این بازی همراهی کند.

پرسپولیس در همه بازی های نیم فصل دوم محروم داشته است2

نکته جالب توجه اینکه پرسپولیس برای بازی بعدی هم محروم دارد و این بار علی نعمتی مدافع قرمزها با دریافت کارت زرد در بازی با ذوب آهن ۴ کارته شده و نمی‌تواند در بازی با فولاد پرسپولیس را همراهی کند. سعید صادقی، سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی‌زادگان ۳ بازیکن ۳ کارته پرسپولیس هستند که در صورت دریافت کارت زرد در دیدار مقابل فولاد، دربی حساس پایتخت را از دست خواهند داد.

فهرست