پاداش تیم قهرمان در رقابت های باشگاهی در قاره آسیا افزایش چشمگیری خواهد داشت. شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه سیستم رده‌بندی جدیدی را اعلام کرد که شامل لیگ نخبگان به عنوان بالاترین رده، لیگ قهرمانان آسیا به عنوان دومین و چلنج لیگ به عنوان سومین لیگ باشگاهی در آسیا می‌شود. بر این اساس از فصل ۲۰۲۵ – ۲۰۲۴ در مجموع ۷۶ تیم در هر سه بخش در رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

پاداش تیم قهرمان در آسیا سه برابر خواهد شد1

پاداش تیم قهرمان در رقابت های باشگاهی در آسیا به 12 میلیون دلار می رسد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا جاه‌طلبی‌هایش را برای اطمینان از درخشش تیم‌ها و بازیکنان در رقابت‌های جهانی مشخص کرده است و بخش عمده‌ای از این جاه‌طلبی بر پایه سرمایه‌گذاری استوار است که رگ حیاتی توسعه برای همه فدراسیون‌های عضو است.از فصل آینده، قهرمان به جای چهار میلیون دلار، ۱۲ میلیون دلار دریافت خواهد کرد که افزایش سه برابری را در این بخش نشان می‌دهد. در همین حال، نایب‌قهرمان نیز از فصل بعد به جای دو میلیون دلار، چهار میلیون دلار دریافت خواهند کرد.

پاداش تیم قهرمان در آسیا سه برابر خواهد شد

لیگ نخبگان چیست؟
۲۴ باشگاه برتر قاره به دو لیگ ۱۲ تیمی در مناطق غرب و شرق تقسیم می‌شوند که در قالب رقابت‌های خانگی و خارج از خانه برای حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت خواهند کرد؛ جایی که هشت برنده به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

پاداش تیم قهرمان در آسیا سه برابر خواهد شد2

فهرست