والنتینو یوئل مهاجم تیم آلومینیوم اراک پس از یک فصل حضور در این باشگاه با تیم قطری قرارداد امضا کرد. این بازیکن سودانی- استرالیایی به لیگ ستارگان قطر به این دلیل عجیب است که او مثل گادوین منشا و خیلی از ستاره‌های خارجی دیگر که این فصل یا سالیان اخیر در فوتبال ایران موفق نبودند یا جواب ندادند، نتوانست عملکرد قابل انتظاری در آلومینیوم اراک داشته باشد و بدون یک نمایش خاص از جمع شاگردان رحمتی جدا شد و به ام‌صلال رفت.

والنتینو یوئل از لیگ ایران به لیگ ستارگان قطر رفت2

او در شروع لیگ بیست و دوم به آلومینیوم اراک اضافه شده و در دور رفت لیگ برتر ۱۲ بار به‌عنوان بازیکن ثابت و ذخیره برای این تیم به میدان رفته بود.باشگاه آلومینیوم اراک و رحمتی در شرایطی به پایان همکاری با والنتینو یوئل رسیدند که این بازیکن با انتقالی قرضی، بدون دریافت پول از باشگاه ام‌صلال، تا پایان فصل راهی این تیم شد!

والنتینو یوئل از لیگ ایران به لیگ ستارگان قطر رفت1

والنتینو یوئل یکی از بازیکنانی است که از لیگ ایران به لیگ قطر ترانسفر شده است.

یوئل یک سال و نیم دیگر با آلومینیوم قرارداد دارد که البته طی نیم‌فصل آینده باید برای ام‌صلال به میدان برود ولی در صورتی که باشگاه قطری از عملکرد این بازیکن رضایت داشته باشد، مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن را به‌صورت دلاری به باشگاه آلومینیوم پرداخت می‌کند و اراکی‌ها در این صورت می‌توانند سودآوری داشته باشند؛ هرچند رفتن این بازیکن و عدم پرداخت ادامه مبلغ قرارداد این بازیکن که حدود ۶۵ درصد باقی بوده، به نوعی یک سودآوری برای آلومینیوم به حساب می‌آید!

والنتینو یوئل از لیگ ایران به لیگ ستارگان قطر رفت

فهرست