همکاری نصیر زاده و گل محمدی دو چهره فوتبالی که قرار بود در تراکتور باشد این بار در فولاد خورستان شکل گرفت.مهمترین خبر نقل و انتقالات حضور دوباره یحیی گل محمدی به عرصه مربیگری و حضور در فولاد بوده است.

یحیی که با ذوب آهن دو قهرمانی در جام حذفی آورد، در پرسپولیس همه رکوردهای جام را شکست. ۷ جام قهرمانی لیگ، حذفی و سوپر لیگ، دبل کرد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. این فصل هم که یحیی دور رفت هدایت قرمزها را بر عهده داشت، تیمش قهرمان شد.

همکاری نصیر زاده و گل محمدی به جای تراکتور در فولاد عملی شد22

همکاری نصیر زاده و گل محمدی از تبریز به اهواز کشیده شد.

اما فولاد هم به نوعی خانه دوم یحیی محسوب می‌شود. وقتی او پس از یک مصدومیت جایگاهش در پرسپولیس و تیم ملی را در دهه ۷۰ از دست داد، خیلی ها فکر می‌کردند به پایان راه رسیده و باید کنار برود. یحیی به اهواز رفت و در فولاد چنان احیا شد که با سنگین‌ترین قرارداد زمان خود به پرسپولیس و تیم ملی برگشت، کاپیتان شد و تا جام جهانی هم رفت. پس یحیی به نوعی به خانه خود برگشته که اصلاً اتفاق عجیبی نیست.

در نیم فصل گذشته لیگ خبر حضور گل محمدی در تراکتور وجود داشت که موانعی مانع حضور این سرمربی در تبریز شد.

همکاری نصیر زاده و گل محمدی به جای تراکتور در فولاد عملی شد

در عکسی که یحیی از توافق با فولاد منتشر کرد غیر از او یک نفر دیگر هم حضور داشت، هوشنگ نصیرزاده که تا همین چند روز قبل مدیرعامل تراکتور بود و می خواست اورا به تبریز ببرد، حالا به عنوان مدیرعامل فولاد با یحیی عکس یادگاری می‌گیرد! نصیرزاده یکی از همان اطرافیان معروف زنوزی است که خیلی از هواداران تراکتور آنها را مقصر ناکامی‌های مربیان در سال‌های اخیر می‌دانند. همان‌ها که قرار بود از این تیم جدا شوند تا تراکتور بتواند شاهد موفقیت را در آغوش بگیرد.

حالا باید منتظر باشیم بیبنیم مدیر عامل و سرمربی جدید فولاد فصل را چگونه و به شکلی سپری خواهند کرد.

همکاری نصیر زاده و گل محمدی به جای تراکتور در فولاد عملی شد11

فهرست