هشدار بازیکنان استقلال برای دریافت مطالبات خود به مدیران باشگاه داده شده است.با داشتن بدهی 700 میلیاردی نشان می دهد اوضاع در باشگاه استقلال خوب دنبال نمی شود. تا اینجای کار هم فقط برای جلوگیری از کسر امتیاز توانسته‌اند بدهی استرا و پادوانی را بدهند اما بدهی‌های دیگر از جمله طلب احمد موسوی مانده است. هنوز مطالبات ساپینتو پرداخت نشده است.زمانی که تیم دچار باخت و یا بحرانی شود این مطالبات حاد تر خواهد شد.انها قهرمانی در لیگ را از دست دادند اما قهرمانی در جام حرفی هنوز تنها امید برای پایانی خوش و فراموشی مشکلات باشد.

هشدار بازیکنان استقلال برای دریافت مطالبات خود

هشدار بازیکنان استقلال در مورد عدم دریافت مطالبات به مدیریت اعلام شد.

حسین حسینی، ارسلان مطهری، ابوالفضل جلالی و سعید مهری همان چهار بازیکنی هستند که به باشگاه برای گرفتن مطالبات خود هشدار داده‌اند.فعلاً بازی‌های باقی‌مانده لیگ برتر و جام حذفی ترمز هرگونه اعتراض مالی را کشیده و بازیکنان خودشان را درگیر مسائل حاشیه‌ای نمی‌کنند، اما هرگونه غفلت و عدم نتیجه‌گیری باب تازه‌ای می‌شود برای شروع اختلافات مالی و فسخ قرارداد بازیکنانی که ناراضی هستند.بد نیست لابه‌لای جنگ‌های قدرتی که مدیران پیشین و فعلی استقلال راه می‌اندازند کمی هم به فکر بودجه‌ای باشند که قرار است صرف تیم شود.

هشدار بازیکنان استقلال برای دریافت مطالبات خود22

بعید است ساپینتو حوصله‌اش زیاد باشد یا بازیکنان صبر کنند تا باشگاه هر وقت دلش خواست پول آنها را پرداخت کند. حال و روز تیم استقلال از هر بعد که نگاه کنی خوب نیست و بی‌توجهی مسئولان این تیم می‌تواند شرایط را از همین هم که هست بدتر کند.هشدار بازیکنان استقلال در مرحله بعدی فسخ یک طرفه این بازیکنان خواهد بود.

هشدار بازیکنان استقلال برای دریافت مطالبات خود1

فهرست