میلاد سرلک با پیشنهاد یک میلیون دلاری به امارات خواهد رفت؟2

میلاد سرلک که یکی از بازیکنان مورد تایید و محبوب یحیی گل محمدی می باشد،با یک پیشنهاد عالی باشگاه اماراتی مواجه شده است.محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که ملی پوشان در جمع سرخ های پایتخت باقی خواهند ماند اما خبرهایی از پیشنهاد وسوسه آور یک باشگاه اماراتی شاید شرایط حضور این بازیکن را عوض کند. یک تیم اماراتی با پرداخت رقمی نزدیک به یک میلیون دلار خواستار جذب هافبک ملی پوش سرخ‌ها شده است.

میلاد سرلک با پیشنهاد یک میلیون دلاری به امارات خواهد رفت؟1میلاد سرلک برای ماندن در پرسپولیس فقط جهت حضور در ترکیب تیم ملی در جام جهانی می داند در غیر این صورت اختلاف عددی فاحشی بین پیشنهاد تیم اماراتی با پرسپولیس دارد.

این در حالی است که پرسپولیس به این بازیکن اعلام کرده حاضر است سقف پرداختی این تیم را برای او در نظر بگیرد.تنها موردی که می تواند سرلک را مجاب به ماندن در پرسپولیس کند ماجرای جام جهانی می باشد.سقف باشگاه پرسپولیس رقمی در حدود 10 میلیارد می باشد که با پیشنهاد تیم اماراتی اختلاف فاحشی دارد.در فاصله ۵ ماه تا آغاز این رقابت‌ها دور شدن از مقابل چشمان اسکوچیچ و ریسک حضور در تیم جدید شاید باعث شود تا میلاد سرلک هافبک سرخ‌ها ادامه حضور در پرسپولیس و تضمین رفتن به جام جهانی را به دلارهای عربی ترجیح بدهد.

فهرست