مارسلو بروزوویچ هافبک دفاعی کروات ها آمار دوندگی قابل قبولی دارد با اینکه او یک بازیکن سیگاری می باشد.وبسایت برزیلی UOL مطلبی را با تیتر «یک سیگاری رکورددار دوندگی در جام جهانی است» کار کرده و در آن به تمجید از عملکرد بروزوویچ به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی تیم دالیج پرداخت: ممکن است شوخی به نظر برسد، اما اینطور نیست. به نظر می‌رسد که کشیدن یا نکشیدن سیگار، عادتی که ما معمولا آن را با از دست دادن کیفیت زندگی مرتبط می‌کنیم، بر روحیه و توانایی دویدن بروزوویچ، هافبک کروات، تاثیر نمی‌گذارد.

مارسلو بروزوویچ با وجود سیگاری بودن آمار دوندگی بالایی دارد

مارسلو بروزوویچ رکورد دار بیشترین دوندگی در یک مسابقه فوتبال می باشد.

هافبک  تیم ملی کرواسی در دیدار مقابل ژاپن ۱۶.۷ کیلومتر دوید و به این ترتیب رکورد قبلی دوندگی در جام جهانی در یک مسابقه که پیش از این هم در اختیار خودش بود را شکست.این بازیکن تصاویری از سیگار کشیدن خود را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

مارسلو بروزوویچ با وجود سیگاری بودن آمار دوندگی بالایی دارد2

به عنوان مثال در اواسط ژوئن پس از پیروزی تیم ملی کرواسی مقابل فرانسه در لیگ ملت ها، این بازیکن ۳۰ ساله عکسی را از رختکن که در آن سیگار کوبایی می‌کشد، در اینستاگرام خود منتشر کرد. یک ماه قبل هم در اینستاگرام بروزوویچ، عکسی از او و الکس کورداز، دروازه بان ذخیره اینتر مشاهده می‌شد که هر دو با سیگار در دهان، پیروزی مقابل یوونتوس را جشن می‌گرفتند.

مارسلو بروزوویچ با وجود سیگاری بودن آمار دوندگی بالایی دارد3

فهرست