ماجرای مجوز حرفه ای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال فقط تسویه با طلبکاران خارجی منتهی نمی شود بلکه آنها باستی با طلبکاران داخلی هم تسویه کنند تا بتوانند مجوز را دریافت کنند.پرسپولیس در زمینه بدهی‌ها چند قدم از استقلال جلوتر است و این باشگاه بعد از پرداخت دو بدهی خود به مهدی مهدی‌خانی و رضا اسدی در حال حاضر بدهی داخلی و خارجی ندارد و خطری قرمزها را تهدید نمی‌کند.

ماجرای مجوز حرفه ای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به کجا رسید؟2

ماجرای مجوز حرفه ای باشگاه های پرسپولیس و استقلال منوط به پرداخت مطالبات داخلی و خارجی می باشد.

هرچند مدیران استقلال خبر از پرداخت بدهی به باشگاه سانتاکلارا دادند و مدعی شدند این بدهی پرداخت شده، ولی در جدیدترین آپدیت فیفا همچنان پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته است و این باشگاه با مشکل بزرگی مواجه شده.

ماجرای مجوز حرفه ای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به کجا رسید؟1

استقلال با چند بازیکن داخلی هم هنوز نتوانسته تسویه کند. یکی از آن‌ها محمد دانشگر مدافع سابق استقلال و فعلی سپاهان است. بدهی که ممکن است در راه آسیایی شدن استقلال به شدت دردسرساز شود.

ماجرای مجوز حرفه ای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به کجا رسید؟

این درحالی است که طبق اعلام مسئولان کمیته مجوز حرفه‌ای و با دستور AFC، یازدهم فروردین پایان مهلت تیم‌ها برای ثبت مدارک مالی و شفاف سازی در این خصوص اعلام شده بود. ماجراهای گرفتن مجوز حرفه‌ای برای باشگاه استقلال به بزرگترین نگرانی این روزهای هواداران این تیم تبدیل شده و مشخص نیست سرانجام این قضیه برای استقلالی‌ها چه خواهد شد.

فهرست