قهرمانی تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابت های آسیایی صورت گرفت.در روز پایانی رقابت‌های وزنه‌برداری آسیا علیرضا یوسفی و آیت شریفی 2 نماینده سنگین وزن کشورمان با حریفان خود رقابت کردند که مدال نقره یک ضرب به شریفی و مدال نقره دوضرب به یوسفی رسید. با 2 مدال کسب شده در روز پایانی رقابت‌های قهرمانی آسیا تیم ملی کشورمان با کسب امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.در این رقابت ها در رده بندی نهایی تیم ایران با 635 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت. ازبکستان با 631 امتیاز در رده دوم ایستاد و چینی‌ها هم سوم شدند. دکتر سید حمید سجادی در پیامی قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

قهرمانی تیم ملی وزنه برداری در رقابت های قهرمانی آسیا1

قهرمانی تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابت های آسیایی با کسب 635 امتیاز بدست آمد.

قهرمانی تیم ملی وزنه برداری در رقابت های قهرمانی آسیا

متن پیام دکتر سید حمید سجادی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وزنه‌برداری ایران در رویداد رقابتی قهرمانی آسیا بر بام قاره کهن ایستاد تا بار دیگر شایستگی پولادمردان که بارها در عرصه‌های جهانی و المپیک هم افتخار آفرین شده‌اند، به منصه ظهور برسد.

برآیند تلاش ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران در عرصه‌ی قهرمانی آسیا ۲ طلا، ۳ نقره و ۵ برنز و کسب ۶۳۵ امتیاز تیمی و قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی آسیا بود که ارزشمند است و همچنان جامعه ورزش را به این رشته پرافتخار امیدوار نگاه می‌دارد.

با تبریک صمیمانه به ملی پوشان و مدال‌آوران وزنه‌برداری ایران و کادر فنی و سرپرستی و همچنین دست اندرکاران فدراسیون، امیدوارم در آینده حضور وزنه‌برداری ایران را در رقابت‌های جهانی، بازی‌های آسیایی و المپیک با ابهت‌تر و پرافتخارتر از گذشته ببینیم.

سید حمید سجادی

قهرمانی تیم ملی وزنه برداری در رقابت های قهرمانی آسیا4

فهرست