فابرگاس هافبک 36 ساله سابق تیم های آرسنال،چلسی و بارسلونا با آویختن کفش هایش به دنیای مربیگری وارد خواهد شد.سسک با اسپانیا قهرمان جام جهانی و اروپا شده است و با کسب تجربیات بسیار عنوان مربی به تیم‌ ذخیره کومو و زیر ۱۹ ساله‌ها فعالیت خود را در فوتبال ادامه خواهد داد.

فابرگاس با آویختن کفش هایش شغل جدیدش را انتخاب کرده است

فابرگاس در زمان اعلام بازنشستگی گفت: «با اندوه فراوان زمان آن فرا رسیده که کفش‌های خود را آویزان کنم. برای تک تک روزهای حضورم در بارسا، آرسنال، دوباره بارسا، چلسی، موناکو و کومو، ارزش قائل هستم. از قهرمانی در جام‌جهانی و یورو گرفته تا کسب همه عناوین در انگلیس و اسپانیا و تقریباً تمام جام‌های اروپایی، این سفری بوده که هرگز فراموشش نخواهم کرد. من همچنین سه زبان را یاد گرفتم و در طول سفرهایم دلسوزتر و عاقل‌تر شدم. من تجربیاتی را زندگی کردم که هرگز فکر نمی‌کردم طی یک میلیون سال هم حتی به آنها نزدیک شوم.»

فابرگاس با آویختن کفش هایش شغل جدیدش را انتخاب کرده است2

فابرگاس به عنوان سرمربی تیم های B و رزروهای کومو ۱۹۰۷ انتخاب شد.

او در مورد دوران پس از بازیکنی فوتبال هم گفت:«اما کل این داستان غم‌انگیز نیست، زیرا اکنون می‌خواهم مربیگری تیم‌های B و رزروهای کومو ۱۹۰۷ را آغاز کنم. باشگاه و پروژه‌ای که برایش بسیار هیجان دارم. این تیم جذاب از همان دقیقه اول قلب من را به دست آورد و در بهترین زمان زندگی حرفه‌ای‌ام به سراغ من آمد. من این فرصت را با هر دو دست می‌قاپم. بنابراین پس از ۲۰ سال باورنکردنی پر از فداکاری و لذت، زمان تشکر و خداحافظی با بازی زیبا فرا رسیده است. من هر دقیقه را دوست داشتم.»

فابرگاس با آویختن کفش هایش شغل جدیدش را انتخاب کرده است1

فهرست