سورپرایز تن هاخ  سرمربی یونایتد توسط هواداران باشگاه پس از شکست سنگین مقابل لیورپول انجام شد. در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا دو تیم منچستریونایتد و رئال بتیس به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه پر گل چهار بر یک به سود یونایتد به پایان رسید. مارکوس رشفورد در دقیقه شش، آنتونی در دقیقه ۵۲، برونو فرناندز در دقیقه ۵۸ و ووت وخهورست در دقیقه ۸۴ برای منچستریونایتد گلزنی‌کردند. تنها گل تیم مهمان را هم آیوز پرز در دقیقه ۳۲ به ثمر رساند تا شیاطین سرخ به پیروزی پر گل چهار بر یک دست یابند.

سورپرایز تن هاخ توسط هواداران یونایتد

سورپرایز تن هاخ با حضور هواداران یونایتد دراولترافورد پس از شکست سنگین مقابل لیورپول

سورپرایز تن‌ هاخ  پس از اعتراف به اینکه نمی‌دانست پس از نتیجه فاجعه‌بار در مرسی‌ساید هواداران به تیم چه واکنشی نشان خواهند داد، از محبت هواداران در اولدترافورد تمجید کرد: «کنجکاو بودم ببینم هواداران بعد از آن باخت چه اقدامی خواهند کرد و باید اعتراف کنم غافلگیر شدم. هواداران از دقیقه اول حامی تیم بودند.

سورپرایز تن هاخ توسط هواداران یونایتد2

پیوند بسیار خوبی بین تیم و هواداران وجود دارد و ما از این موضوع خوشحالیم. ما به بازیکنان گفتیم که باید دوباره تنظیم شویم و به عقب برنگردیم. ما نتیجه برابر لیورپول را نادیده نمی‌گیریم. اشتباهاتی مرتکب شدیم و ضربه خوردیم. شما هرگز نمی‌توانید این کار را انجام دهید. در هر صورت آن دیدار تمام شده است و باید به آینده فکر کرد.
فرناندز، کاپیتان پرتغالی یونایتد، به دلیل عملکردش در آنفیلد مورد انتقاد قرار گرفت اما با یک گل و یک پاس گل در دیدار با بتیس پاسخ منتقدان خود را داد.

سورپرایز تن هاخ توسط هواداران یونایتد1

 

 

فهرست