سرمربی کنونی لیورپول یورگن کلوپ اصلی ترین گرینه هدایت تیم ملی آلمان در آینده می باشد.اتحادیه فوتبال آلمان که اواخر ماه سپتامبر 2023 یولیان ناگلسمان را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال آلمان و جانشین هانسی فلیک معرفی کرد؛ از حالا در حال برنامه‌زیری برای انتخاب سرمربی بعدی‌اش است.

سرمربی کنونی لیورپول گزینه هدایت تیم ملی آلمان می باشد2

سرمربی کنونی لیورپول برای هدایت تیم ملی آلمان پس از یورو 2024 در نظر گرفته شده است.

نشریه «بیلد» آلمان در تشریح برنامه احتمالی اتحادیه فوتبال آلمان برای آینده نیمکت تیم ملی فوتبال آلمان گزارش داد؛ در صورتی که یولیان ناگلسمان پس از مسابقات یورو 2024 – تورنمنتی که کشور آلمان میزبانش خواهد بود – از تیم ملی آلمان برود، سران اتحادیه فوتبال آلمان می‌خواهند یورگن کلوپ را به عنوان سرمربی این تیم برای جام جهانی 2026 انتصاب کنند.

سرمربی کنونی لیورپول گزینه هدایت تیم ملی آلمان می باشد1

در پایان این گزارش آمده است؛ در فاصله زمانی بین جدایی ناگلسمان تا روی کار آمدن کلوپ، ساندرو واگنر می‌تواند (پس از یورو 2024) به طور موقت هدایت مانشافت را بر عهده بگیرد.
کلوپ 56 ساله که در سال 2015 هدایت سرخپوشان مرسی‌ساید را برعهده گرفت، هفت قهرمانی از جمله یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس برای این باشگاه و هوادارانش به ارمغان آورده است.

سرمربی کنونی لیورپول گزینه هدایت تیم ملی آلمان می باشد

فهرست