ستاره پرسپولیسی و کاپیتان این تیم در فصلی که گذشت،مورد توجه سرمربی تیم ملی قرار نگرفته است.وحید امیری که یکی از مهره های اصلی یحیی برای کسب جام ها بود اما در بازی مقابل افغانستان تیم ملی ایران فرصت بازی کردن پیدا نکرد.سوم فروردین ماه سالجاری، تقابل تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ستاره پرسپولیس در بازی مقابل افغانستان یک دقیقه هم بازی نکرد2

تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه در قالب یک دیدار دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار فقط ۲۳ دقیقه به وحید امیری بازی رسید و او در دقیقه ۷۷ جانشین علی قلی زاده شد.

ستاره پرسپولیس در بازی مقابل افغانستان یک دقیقه هم بازی نکرد1

ستاره پرسپولیسی جایی در ترکیب تیم ملی ندارد.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار دوستانه خود در ایام فیفادی با هدایت امیر قلعه‌نویی برابر کنیا به برتری ۲ بریک رسید درحالی که ستاره پرسپولیسی حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم به میدان نرفت!در سومین بازی تیم ملی با هدایت قلعه نویی هم مقابل افغانستان به وحید بار دیگر بازی نرسید.با اینکه وحید امیری در حال حاضر ۳۵ ساله شده اما کیفیت فنی و حتی میزان دوندگی او نزولی نداشته و به گواه آنالیزورهای پرسپولیس بیشترین دوندگی از آن او بوده است.با توجه به سن و سال وحید امیری و آنچه از تفکرات سرمربی تیم ملی دیدیم، خیلی سخت به نظر می رسد که کاپیتان پرسپولیس بتواند نظر سرمربی تیم ملی را جلب و دی ماه آینده عازم جام ملت های آسیا شود.

ستاره پرسپولیس در بازی مقابل افغانستان یک دقیقه هم بازی نکرد

فهرست