رئیس لالیگا اعتراف کرده است که در گذشته با ناصر الخلیفی مشکلاتی داشته است اما به دلیل مخالفت با پروژه سوپر لیگ به این اختلافات پایان داده است.خاویر تباس بسیار خوشحال است که کیلیان امباپه در مسیر انتقال به رئال قرار گرفته و در مصاحبه با اکیپ به فلورنتینو پرز تبریک هم گفت. تباس هوادار رئال است اما مشکلاتی دیرینه با پرز دارد. او اعتراف کرد که پرز سه سال است با او حرف نمی زند و عمده مشکلشان به قضیه سوپرلیگ مربوط می شود.

رئیس لالیگا به خاطر مخالفت با فلورنتینو پرز با رئیس پی اس جی دوباره دوست شده است2

رئیس لالیگا از پایان یافتن اختلافاتش با ناصر الخلیفی به دلیل پروژه سوپر لیگ خبر داد

رئیس لالیگا انتقال امباپه به رئال را به سود لالیگا عنوان کرد و گفت: «به خدمت گرفتن بازیکنان بزرگ لالیگا را تقویت می کند، اما ضروری هم نیست. البته همیشه بهتر است که لالیگا نام های بزرگ داشته باشد. داشتن مربیانی مانند مورینیو یا گواردیولا نیز مفید است. اما بازیکنانی مانند رونالدو، نیمار و مسی رفتند و لالیگا به مسیر خود بسیار خوب و بی مشکل ادامه می دهد. با این حال، امباپه به ما در سال های آینده کمک خواهد کرد تا همه چیزهایی را که قبلاً به دست آورده ایم، تثبیت کنیم.»

رئیس لالیگا به خاطر مخالفت با فلورنتینو پرز با رئیس پی اس جی دوباره دوست شده است1

تباس گفت که مشکلاتش با ناصر الخلیفی را فعلا کنار گذاشته چون موضعی مشابه در مورد سوپرلیگ دارند: «الان مشکلی با ناصر ندارم و باید درک کرد چه زمانی اختلافات را کنار گذاشت. پرز توقع داشت در سوپرلیگ حامی او باشم و علیه الخلیفی و چفرین (رئیس یوفا) موضع بگیرم اما من این کار را نکردم اما این هم دلیل نمی شود که با همه کارهای الخلیفی و چفرین موافق باشم. من و ناصر مشکلاتمان را کنار گذاشته ایم و با همه قدرت علیه پرز و سوپرلیگ هستیم.»

فهرست