درگیری فکری و دستیار سابقش در حین تمرین تیم سایپا منجر به نیمه تمام  شدن تمرین این تیم شد. مهدی حسینی‌نسب دستیار سابق محمود فکری سرمربی سایپا که پس از کنار گذاشته شدن توسط این مربی، در انتخابی از سوی مهدی حسینی‌پور مدیر عامل باشگاه به عنوان مدیر فنی تیم انتخاب و معرفی شد، با یکی از همراهانش و با لباس شخصی در حین کارهای تاکتیکی نارنجی‌پوشان به زمین تمرین ورود می‌کند که این اقدام او با عصبانیت محمود فکری مواجه می‌شود.

درگیری فکری و دستیار سابقش تمرین سایپا را تعطیل کرد2

درگیری فکری و دستیار سابقش که در حال حاضر مدیر فنی تیم می باشد باعث تعطیلی تمرین سایپا شد.

مدیر فنی سایپا از این درخواست سرمربی ممانعت می کند و فکری هم با دیدن شرایط در نهایت تصمیم به تعطیلی تمرین می‌گیرد.درگیری فکری و دستیار سابقش می تواند به روند خوب این تیم در ادامه لیگ آزادگان لطمه بزند.پیش از این نیز محمود فکری از شرایط پرداخت مطالبات اعضای تیم و دخالت در امور فنی شکایت داشت و از شرایط خود در سایپا رضایت ندارد.

درگیری فکری و دستیار سابقش تمرین سایپا را تعطیل کرد1

سایپا با کسب 34 امتیاز از 21 مسابقه پس از تیم فوتبال شمس آذر رتبه دوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول را به نام خود زده است و روز شنبه باید در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات از مس شهربابک میزبانی کند. با این شرایط اما به نظر نمی‌رسد سایپایی‌ها با شرایط خوبی به این مسابقه حساس برسند.مشابه همین اتفاق برای ابراهیم صادقی افتاده بود که در نهایت با اخراج سرمربی تیم منتهی شد.

درگیری فکری و دستیار سابقش تمرین سایپا را تعطیل کرد

فهرست