دروازه بان تراکتور در آستانه پیوستن به تیم آبی پوش پایتخت می باشد.پس از بازی استقلال مقابل نفت آبادان ساپینتو به سمت حسینی رفت و چند ثانیه ای با او صحبت کرد و به نظر می‌رسد از نحوه گل خوردن وی راضی به نظر نمی‌رسید و از او انتقاد کرد.در چند بازی سید حسین حسینی از خود عملکرد ضعیفی به جا گذاشت تا آنجایی که چندوین امتیاز مهم را برای تیمش نتوانست ذخیره کند. به نظر می‌رسد با ادامه حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال یک دروازه‌بان جدید و مدعی به کادر فنی تیم اضافه می‌شود.

دروازه بان تراکتور در راه تیم آبی پوش2

دروازه بان تراکتور برای حضور در جام ملت های آسیا احتمالا پیراهن استقلال را می پوشد.

گفته می‌شود با بازگشت حسین پورحمیدی دروازه‌بان تیم آلومینیوم اراک به تراکتور احتمالا محمد رضا اخباری پیراهن تیم آبی را می‌پوشد. دروازه‌بان فعلی تراکتور در آخرین مصاحبه‌ای که داشت، از حضور در تیم استقلال استقبال کرد. به خصوص که این حضور می‌تواند وی را به دروازه تیم ملی نزدیک تر کند.

دروازه بان تراکتور در راه تیم آبی پوش1

حضور محمد رضا اخباری در استقلال و بازگشت حسین پورحمیدی به تراکتور می‌تواند یکی از نقل انتقالات جالب تابستانی فوتبال ایران باشد. سید حسین حسینی در فصل قهرمانی بازی در کنار رشید مظاهری را تجربه کرد. این رقابت موجب شد او یک فصل خوب به همراه استقلال پشت سر بگذارد و در فصل بدون شکست قهرمانی لیگ برتر را تجربه کند.

دروازه بان تراکتور در راه تیم آبی پوش

فهرست