حمایت اسطوره گلزنی  باشگاه پورتو از مهدی طارمی انجام شده است.مهاجم ایرانی و 30 ساله پورتو در شرایطی به سومین سال حضورش در تیم پورتو پرتغال نزدیک می‌شود که در این سه سال در مجموع ۷۹ گل برای این تیم به ثمر رسانده است. طارمی با این آمار، به جمع سه گلزن برتر خارجی تاریخ پورتو رسید و اگر سال آینده هم به کارش در پورتو ادامه بدهد می‌تواند به جایگاه بالاتر هم صعود کند.

حمایت اسطوره گلزنی باشگاه پورتو از مهاجم ایرانی1

حمایت اسطوره گلزنی باشگاه پورتو از مهدی طارمی و تکرار رکورد خودش توسط او

در حال حاضر فقط «جکسون مارتینز» (۹۲ گل) و «ماریو ژاردل» (۱۶۸ گل) بالاتر از مهاجم ایران در باشگاه پورتو ایستاده‌اند. رسیدن به آمار ژاردل کمی رویایی و دور از انتظار به نظر می‌رسد ولی ادامه بازی در سال آخر قرارداد در پورتو برای طارمی می‌تواند شکستن رکورد مارتنیز را محتمل کند.ژاردل که یکی از اسطوره های پورتو می باشد در هفته‌های اخیر و به ویژه بعد از «پوکر» طارمی برابر فامالیکائو بارها با رسانه‌های پرتغالی گفتگو کرده و درباره طارمی نظراتی را داده است.

حمایت اسطوره گلزنی باشگاه پورتو از مهاجم ایرانی

در تازه‌ترین مورد، ژاردل امروز گفتگویی را با روزنامه «اوجوگو» پرتغال انجام داده که این گفتگو با عکس طارمی در صفحه اول این روزنامه منتشر شده است.این مهاجم افسانه ای ابراز علاقه کرده است که مهاجم ایران رکورد او را هم بشکند و از ۱۶۸ گل در پورتو عبور کند.

حمایت اسطوره گلزنی باشگاه پورتو از مهاجم ایرانی2

فهرست