جهانبخش بازی کردن در تیم های اروپایی را برای آینده خود در نظر گرفته است.هافبک ملی پوش کشورمان پس از پایان قرارداد با فاینورد از باشگاه های اسپانیا، ایتالیا و آلمان پیشنهادهایی دارد.علیرضا پس از بازی مقابل ازبکستان با تأکید بر اینکه برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران در این مقطع از دوران حرفه‌ای‌اش ندارد، اعلام کرد پیشنهادهایی از آلمان و ایتالیا دریافت کرده است و سعی می‌کند تا سه یا چهار هفته آینده درباره آینده حرفه‌ای‌اش تصمیم‌گیری کند.

جهانبخش بازی کردن در سری آ را ترجیح می دهد1

جهانبخش بازی کردن در لیگ ایتالیا را برای آینده خود در نظر گرفته است

مدیر برنامه های علیرضا جهانبخش ،امیر هاشمی‌مقدم ضمن تایید صحبت های جهانبخش گفت: بله، از جانب باشگاه‌های سطح اول ایتالیایی، اسپانیایی و آلمانی علاقه‌مندی‌هایی به جذب علیرضا وجود دارد و ظرف یکی دو روز اخیر هم صحبت‌های اولیه انجام شده است. علیرضا بازی در ایتالیا برایش جذاب است، ولی در نهایت شرایط باشگاه، سطح باشگاه،‌ سرمربی، شرایط زندگی در کشور موردنظر و خیلی فاکتورهای دیگر برایش مهم است که در انتخاب او تأثیرگذار خواهد بود و این امری منطقی است.

جهانبخش بازی کردن در سری آ را ترجیح می دهد

هافبک پیشین تیم‌های برایتون و AZ آلکمار که تابستان ۲۰۲۱ از برایتون جدا شد و به فاینورد پیوست و در سه فصل اخیر در ۱۰۶ بازی آمار ۱۷ گل زده و ۱۶ پاس گل را از خود در این تیم هلندی برجای گذاشت، در پایان ماه جاری میلادی قراردادش با باشگاه فاینورد منقضی و بازیکن آزاد می‌شود.

جهانبخش بازی کردن در سری آ را ترجیح می دهد2

فهرست