توماس توخل
بایرن مونیخ و منچستریونایتد در دیداری جذاب از لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند

بایرن مونیخ و منچستریونایتد، دو تیم پرافتخار فوتبال اروپا، روز چهارشنبه در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید، به مصاف هم می‌روند. این دیدار در ورزشگاه آلیانز آرنای شهر مونیخ برگزار می‌شود و یکی از بازی‌های جذاب هفته اول این رقابت‌های معتبر اروپایی خواهد بود.

بایرن مونیخ و منچستریونایتد هر دو با نتایجی نه چندان دلچسب در آخر هفته به این بازی می‌رسند. بایرن مونیخ در دقیقه 94 بازی مقابل بایر لورکوزن، رقیب خود برای قهرمانی در بوندسلیگا، گل تساوی را دریافت کرد، در حالی که منچستریونایتد در اولدترافورد مقابل برایتون و هاو آلبیون به شدت تحقیر شد و با نتیجه 3-1 شکست خورد.

توماس توخل

در حالی که تساوی مقابل لورکوزن اولین بازی بایرن مونیخ در این فصل بود که موفق به پیروزی نشد، شکست مقابل برایتون سومین شکست منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس بود و دو شکست دیگر مقابل آرسنال و تاتنهام رقم خورد.

با وجود اینکه منچستریونایتد با فرمی بسیار بدتر از بایرن مونیخ به بازی روز چهارشنبه می‌رود، اما ممکن است با شنیدن این خبر که سرمربی حریف، توماس توخل ، اجازه حضور در کنار زمین برای دادن دستورالعمل به تیم بااستعدادش را ندارد، روحیه بگیرد.

توماس توخل

توماس توخل پس از اخراج در آخرین بازی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته – شکست مقابل منچسترسیتی در آلیانز آرنا – قرار است در بازی مقابل منچستریونایتد محروم باشد.

توماس توخل سرمربی سابق چلسی در دیدار برگشت بایرن مونیخ مقابل منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اخراج شد – دیداری که آنها پس از شکست 3-0 در دیدار رفت، با نتیجه 1-1 به تساوی رسیدند – پس از اینکه یکی از دستیارانش مجبور شد او را از کنار زمین دور کند، زیرا او پس از اتفاقی در میانه زمین با حضور کینگزلی کومان و اریک لاپورت، از داور انتقاد می‌کرد.

زولت لو و آنتونی بری، مربیان تیم اصلی، در کنار زمین خواهند بود، در حالی که توماس توخل در جایگاه تماشاگران به همراه دستیارش، آرنو میشلز، خواهد نشست.

 

فهرست