تمجید دختر گواردیولا از پدرش پس از کسب سه گانه در فصل 2022/23 به بهترین شکل ممکن انجام شد.پپ موفق شد در سیتی تاریخ ساز شود و وانست این باشگاه را به اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا برساند. مربی اسپانیایی برای سومین بار بود که قهرمان این جام می‌شد و بعد از بارسا، برای دومین بار در طول حرفه خود سه‌گانه را برد.

تمجید دختر گواردیولا از پدرش برای کسب سه گانه11

گلزنی رودری باعث خوشحالی هواداران منچستر سیتی و این مربی اسپانیایی شد.یکی از کسانی که از این قهرمانی بسیار خوشحال شد، ماریا گواردیولا، دختر مربی سیتی است.

تمجید دختر گواردیولا از پدرش برای کسب سه گانه2

تمجید دختر گواردیولا از پدر با کوتاه ترین جمله:«بزرگترینِ مطلق».

او بعد از بازی، در اینستاگرام چند استوری برای پدرش گذاشت و بعد عکسی از پدرش را بازنشر داد که روی یک صندلی نشسته و در یک طرفش سه‌گانه بارسا است و در طرف دیگر، سه‌گانه سیتی.زیر این عکس هم نوشته شده: «پپ گواردیولا اولین مربی‌ای است که دو بار سه‌گانه را می‌برد». ماریا گواردیولا هم زیر این عکس و نوشته بازنشر شده، نوشت: «بزرگترینِ مطلق».
خود گواردیولا هم پس از قهرمانی در اروپا پیامی ویژه برای رئال مادرید منتشر کرد و نوشت: «نگذارید رئال از خودش راضی باشد؛ ما 13 تا قهرمانی در لیگ قهرمانان از آن‌ها کمتر داریم، می‌خواهیم آن‌ها را بگیریم.»

تمجید دختر گواردیولا از پدرش برای کسب سه گانه1

فهرست