پاکو خمز سرمربی تیم تراکتور که به تازگی به این عنوان انخاب شده است در نخستین بازی تیمش موفق شد پیکان را با نتیجه 1_0 شکست دهد.پس از این دیدار با اصغر اعتباری یکی از بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال تبریز در مورد عملکرد تیم مقابل پیکان گفت گویی انجام شد.او در مورد این بازی گفت: فوتبال در حال حاضر رونق ندارد و حتی خیلی‌ها داربی را از تلویزیون هم ندیدند. با این همه، تراکتور را در آینده خیلی خوب خواهید دید. خمز یک مربی کارکشته، با شخصیت و با دانش است که از جوانان به خوبی استفاده می‌کند، برخلاف بردیف که در دوران حضورش جوانان را حذف کرده بود.

تفاوت پاکو خمز با بردیف ترکمنستانی در چه بود؟2

پاکو خمز سرمربی تراکتور به جوانان میدان می دهد و این مورد برخلاف بردیف می باشد.

او افزود: من اگر جای زنوزی بودم، با خمز قرارداد کوتاه مدت نمی‌بستم چرا که مربی با دانش و خوبی است. تراکتور به دو، سه بازیکن خوب هم نیاز دارد. در نیم فصل باید یک مهاجم شش‌دانگ جذب شود.

تفاوت پاکو خمز با بردیف ترکمنستانی در چه بود؟1

باید به آکادمی بها داده شود، همان کاری که فولاد در سال‌های گذشته انجام می‌داد اما با آمدن نکونام این رویه تغییر کرد.اعتباری در مورد اینکه بازی هفته سیزدهم تراکتور مقابل مس کرمان می باشد گفته است:مس کرمان تیم خوبی شده ولی چون سال اول حضورش در لیگ برتر است، پختگی لازم را ندارد و تراکتور می‌تواند به راحتی نتیجه را به نفع خودش کند.

تفاوت پاکو خمز با بردیف ترکمنستانی در چه بود؟

فهرست