تغییر چهره هافبک سپاهان در اردوی تیم ملی فوتبال بسیار به چشم آمده بود.جواد حسین‌نژاد که برای اولین بار به تیم ملی بزرگشالان دعوت شده بود، در این مورد گفت:خدا را شکر می‌کنم که خیلی من را کمک کرده است و از قلعه‌نویی هم تشکر می‌کنم که به ما جوان‌ها اعتماد کرده است و امیدوارم بتوانم افتخارآفرین باشم.البته این هافبک در تیم ملی امید هم حضور داشته است.

تغییر چهره هافبک سپاهان در تیم ملی فوتبال

تغییر چهره بازیکن سپاهان در اردوی تیم ملی به خواسته خود بازیکن بوده است!

وی در واکنش به این موضوع که در سال گذشته هیچ‌کس او را نمی‌شناخت، مهمترین فاکتور پیشرفت او در این مدت چه بوده است، گفت: خدا را شکر خیلی توانستم پیشرفت کنم و از باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم که این امکان را برای ما ایجاد کرد تا پیشرفت کنیم. از مورایس هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و بازی کردم و امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم.هافبک تیم ملی کشورمان در پاسخ به این سؤال که تغییر چهره‌اش درخواست سرمربی تیم ملی بوده، گفت: نه، تصمیم خودم بود.

تغییر چهره هافبک سپاهان در تیم ملی فوتبال1

البته در اردوی تیم ملی این گونه تغییر شکل سابقه داشته است.رضا اسدی هم پس از دعوت شدن به اردوی تیم ملی موهایش را کوتاه کرد و به اردوی تیم ملی آمد.به نظر می رسد که سرمربی تیم ملی با موهای بلند بازیکنان مشکل داشته باشد.

فهرست