بازیکنان مورد نظر نکونام به مدیریت باشگاه استقلال اعلام شده است.بازیکنان زیر فهرست اعلام شده از جانب جواد نکونام به حجت کریمی می باشد:
امیر حسین حسین زاده:بازیکن سابق استقلال که توانست با تیم ملی در تورنمنت کافا به مقام قهرمانی برسد در لیست خرید نکونام برای فصل آینده قرار دارد. حسین زاده بازیکن کنونی شارلروای بلژیک است و مسئولان استقلال باید با این تیم به مذاکره بپردازند.
مسعود ریگی:هافبک دفاعی که سبک بازی اش با نکونام جور در می آید و با حضور دیگر هافبک های دفاعی جواد خواستار حضور او می باشد.

بازیکنان مورد نظر نکونام مشخص شدند1

بازیکنان مورد نظر جواد نکونام در لیستی تهیه شده به مدیریت باشگاه اعلام شده است.

فرشاد احمد زاده یا احسان پهلوان: نکونام در فولاد با این دو بازیکن همکاری داشت. جالب اینکه آن‌ها سابقه عضویت در پرسپولیس را دارند. با توجه به عملکرد احمدزاده و شرایط خوبی که در سپاهان برای او وجود دارد به نظر می‌رسد جذب او کمی بعید باشد.

بازیکنان مورد نظر نکونام مشخص شدند2

یاسین سلمانی:کاپیتان تیم ملی امید که که قراردادش با سپاهان به پایان رسیده است. سلمانی در لیست نکونام جای گرفته، اما واکنش‌ها و رفتار کاپیتان تیم امید حکایت از علاقه او به پرسپولیس دارد. اگر به هر دلیلی جذب سلمانی امکان پذیر نباشد سعید واسعی دیگر گزینه‌ای است که نکونام قبلا با او کار کرده و علاقه این بازیکن به استقلال، می‌تواند در انتقالش تاثیرگذار باشد.
محمد نادری:نکونام قصد دارد سمت راست دفاعی تیمش را ترمیم کند و به محمد نادری بسپارد. سابقه بازی در تراکتور، پرسپولیس و استقلال و یک تیم خارجی کارنامه خوبی برای نادری محسوب می شود.

بازیکنان مورد نظر نکونام مشخص شدند

مهاجم و دروازه بان خارجی:تقویت فاز هجومی با حضور مهاجمان با کیفیت بالا می توان صورت بگیرد.با خروج لحتمالی سید حسین حسینی جذب دروازه‌بان خارجی در برنامه‌های نکونام وجود دارد.

فهرست