ایوان فرگوسن مهاجم ایرلندی برایتون مقابل نیوکاسل هت تریک کار تا نشان دهد آینده درخشانی دارد.این بازیکن که در رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ ایرلند مقابل فرانسه و هلند را به دلیل مصدومیت از دست داد و حضورش برای بازی این هفته مقابل منچستریونایتد در هاله‌ای از ابهام است. این ستاره ایرلندی در 14 سالگی نخستین بازی خود را برای بوهمیانس ایرلند انجام داد و به سرعت نشان داد که چقدر مقابل دروازه توانمند است.

ایوان فرگوسن مرد لحظه ها در برایتون است1

ایوان فرگوسن به دلیل مصدومیت بازی تیمش برایتون مقابل یونایتد را از دست خواهد داد.

آلن شیرر برترین گلزن تاریخ لیگ برتر این هفته با عباراتی درخشان در مورد مرد جوان ایرلندی صحبت کرد و گفت: ایوان فرگوسن از برایتون به نظر می‌رسد یک بازیکن کامل است. پای چپ، پای راست، ضربه سر، سرعت؛ هیچ ضعفی در بازی او وجود ندارد. من چه چیزی را در مورد او دوست دارم؟ همه چیز.

ایوان فرگوسن مرد لحظه ها در برایتون است2

برایتون باشگاهی است که استعدادهای جوان را با دستمزد کمتر می‌خرد و پس از ایفای نقش در توسعه آنها، این بازیکنان را برای کسب سود می‌فروشد. بهترین نمونه‌های این مورد مویسس کایسدو و الکسیس مک آلیستر هستند. برایتون که این فصل در اروپا بازی خواهد کرد، قصد ندارند فرگوسن را در نقل و انتقالات ژانویه بفروشد. آرسنال، منچسترسیتی و منچستریونایتد همگی به جذب این بازیکن نزدیک شده‌اند.

ایوان فرگوسن مرد لحظه ها در برایتون است

فهرست