از سرطان تا قهرمانی در بوندسلیگا را می توان زیبا ترین داستان فصل مهاجم دورتموند دانست.سباستین آلر بازگشت قابل توجهی به میادین داشته است و برای قهرمانی در بوندسلگیا چندین گل مهم به ثمر رسانده است.بازیکن ملی پوش ساحل عاج پس از تشخیص سرطان نیم فصل اول را از دست داد اما بازگشت خیره کننده ای به میادین داشت و نقش مهمی در صدرنشینی تیمش ایفا کرد.

از سرطان تا قهرمانی در بوندسلیگا2

از سرطان تا قهرمانی زیباترین داستان فصل مهاجم دورتموند می باشد.

ادن ترزیچ سرمربی دورتموند در جریان کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مهم تیمش در هفته آخر بوندس لیگا، به تمجید از آلر پرداخت: «بازگشت آلر زیباترین داستان فصل است. ما افتخار می کنیم و خوشحالیم که او در کنار ما در زمین است. این چیزی نیست که بتوان آن را بدیهی دانست. این اراده، تلاش و انرژی مثبت او بود که او را به اینجا رساند. بازگشت آلر سبک بازی تهاجمی ما را بهتر کرده است. ما بسیار خوشحالیم که او توانسته در هفته های اخیر چنین عملکردی برای ما داشته باشد. او نشان داده است که می تواند قهرمان این فصل ما باشد.»

از سرطان تا قهرمانی در بوندسلیگا1

تاثیر آلر در بازی هجومی بوروسیا دورتموند قابل توجه بوده است و آنها از ابتدای سال تاکنون ۵۶ گل در بوندسلیگا به ثمر رسانده اند. از زمان بازگشت آلر به میادین، سیاه و زردها تنها یک بازی بوندسلیگا را باخته اند و آنها اکنون تنها یک پیروزی با قهرمانی در بوندسلیگا فاصله دارند.

از سرطان تا قهرمانی در بوندسلیگا

بوروسیادورتموند شنبه ۶ خرداد در خانه به دیدار ماینتس خواهد رفت و برتری در این دیدار باعث می شود زنبورها بعد از یک دهه قهرمان بوندسلیگا شوند.

فهرست