ارزش تیم های لیگ برتر انگلیس از طریق سایت ترانسفر مارکت مشخص شد.در این ارزش گزاری آرسنال بهترین و چلسی بدترین روند را طی کرده است.تیم میکل آرتتا فصل گذشته با فاصله کمی از قهرمانی در لیگ برتر بازماند و منچسترسیتی گوی سبقت را از آنها ربود. اما نباید از این موضوع غافل شد که این مربی اسپانیایی چقدر تیم خود را بهبود بخشیده است، تیمی که در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ پنجم شد.

ارزش تیم های لیگ برتر انگلیس با پیشرفت توپچی ها مشخص شد

و این موضوع از طریق آمار ارائه شده توسط «ترنسفرمارکت» ثابت شده است.ترکیب‌بندی تیم آرسنال ۵۷۲ میلیون پوند هزینه داشت و ارزش فعلی آنها در بازار ۹۱۵ میلیون پوند است. این افزایش ۳۴۳ میلیون پوندی، ۱۰۰ میلیون پوند بیشتر از هر تیم دیگری در این بخش است.

ارزش تیم های لیگ برتر انگلیس با پیشرفت توپچی ها مشخص شد1

ارزش تیم های لیگ برتری با پیروزی آرسنال بر حریفان مشخص شده است.

لیورپول و منچسترسیتی نیز از زمانی که بازیکنان خود را خریداری کردند به ترتیب ۱۵۴ و ۱۵۰ میلیون پوند ارزش تیم‌های خود را بهبود بخشیده‌اند و پپ گواردیولا تنها سرمربی است که مجموعه‌ای از بازیکنان به ارزش بیش از ۱ میلیارد پوند دارد.

ارزش تیم های لیگ برتر انگلیس با پیشرفت توپچی ها مشخص شد2

در همین حال، دیگر برنده بزرگ این لیست برایتون است که ارزش تیمش ۲۴۳ میلیون پوند افزایش داشت و بازیکنانی مانند ایوان فرگوسن، مویسس کایسدو، خولیو انسیسو، پرویس استوپینیان، کائورو میتوما و سولی مارچ را توسعه داده‌ است.

فهرست