آرون رامسدیل
اودگارد: آرون رامسدیل با حمایت از تیم، واکنش بسیار خوبی نشان داد

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، از آرون رامسدیل، دروازه‌بان این تیم، به خاطر واکنش مثبتش به تصمیم میکل آرتتا برای نیمکت‌نشینی او در پیروزی 1-0 روز یکشنبه مقابل اورتون، ستایش کرد.

آرون رامسدیل که در فصل گذشته عملکرد درخشانی داشت، در این بازی روی نیمکت نشست و دیوید ریا جایگزین او شد. ریا در اولین بازی خود برای توپچی‌ها، دروازه خود را بسته نگه داشت.

اودگارد در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: “فکر می‌کنم او فقط به کار سخت خود ادامه خواهد داد، همانطور که همیشه انجام می‌دهد. [در مقابل اورتون] او از ما حمایت کرد، برای ما تشویق کرد، به ما کمک کرد.

“او یک شخصیت عالی است و امروز با حمایت از تیم، با حضور در آنجا و دادن انرژی به ما، واکنش بسیار خوبی نشان داد. این از طرف او عالی بود. ما دو دروازه‌بان خوب در آنجا داریم و رقابت بزرگی وجود دارد.”

آرتتا در این فصل رقابت زیادی بین دو دروازه‌بان خود ایجاد کرده است. رامسدیل و ریا هر دو دروازه‌بانان باتجربه و باکیفیتی هستند و هر کدام می‌توانند نقش مهمی در موفقیت آرسنال داشته باشند.

آرتتا روز چهارشنبه زمانی که آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف PSV آیندهوون می‌رود، باید تصمیم سختی برای انتخاب دروازه‌بان خود بگیرد.

فهرست