یحیی به دنبال این خواهد بود که بتواند با فولاد در لیگ حرفی برای گفتن داشته باشد.از این رو به فکر قدرتمند کردن تیمش می باشد.نخستین مورد کادر فنی جدید گل محمدی می باشد که احتمال حضور نفراتی همچون حمید مطهری، محمد عسگری، داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور با یحیی در خوزستان وجود دارد هر چند در مورد مطهری که دوست دارد همچنان سرمربی باشد و فنایی این احتمال ضعیف‌تر است تا جایی که شاید یحیی سراغ گزینه‌هایی مثل جواد منافی برود.

یحیی به دنبال قدرتمند کردن فولاد در لیگ برتر23

یحیی به دنبال تقویت فولاد برای رقابت های لیگ در فصل جاری خواهد بود.

درومین مورد بازیکنان مورد نظر گل محمدی می باشد که نفراتی مثل احسان پهلوان و علی شجاعی که همین حالا در فولاد هستند و در دوران حضور یحیی در پرسپولیس هم با خواسته او پرسپولیسی شدند هم از این تیم رفتند، احتمال رفتن برخی بازیکنان پرسپولیس در تیم خوزستانی شنیده می‌شود.

یحیی به دنبال قدرتمند کردن فولاد در لیگ برتر1

از سروش رفیعی که سابقه قهرمانی با فولاد دارد تا بازیکنانی مثل علی نعمتی و فرشاد فرجی که با نظر یحیی به پرسپولیس آمدند و البته سینا اسدبیگی. همچنین گفته می‌شود شاید سعید صادقی هم راهی فولاد شود در حالی که با پرسپولیس قرارداد دارد.

رفیعی با پرسپولیس توافق کرده و از جمع بازیکنان نامبرده، صادقی با پرسپولیس قرارداد دارد اما سه بازیکن دیگر باید تمدید کنند، چرا که با وجود اینکه همه آنها در فصل گذشته بازیکن اصلی نبودند هیچ حرفی از جدایی نزده‌اند.

یحیی به دنبال قدرتمند کردن فولاد در لیگ برتر

فهرست