گل گهر برای فصل آینده با مهدی تار تار به توافق رسیده است.پس از جدایی امیر قلعه نویی از گل گهر سیرجان به دلیل حضور در تیم ملی فوتبال،این باشگاه سیرجانی برای لیگ بیست و سوم به سراغ مارینوس اوزونیدیس مربی مطرح یونانی رفت.

گل گهر برای فصل آینده نیمکت خود را به مهدی تار تار خواهد سپرد1

گل گهر برای فصل آینده مهدی تار تار را به عنوان سرمربی در نظر گرفته اند.

گل‌ گهرسیرجان  با این مربی یونانی توانست نتایج خوبی در نیم فصل اول بگیرد اما با شروع سال جدید شرایط برای این مربی به گونه دیگری پیش رفت. گل‌گهر در سال جدید در هیچ یک از رقابت‌های لیگ نتوانست حریفان را شکست دهد و فصل را در رتبه نهم به پایان رسید. سیرجانی‌ها با مربی نیز در مرحله نیمه نهایی جام‌حذفی برابر سپاهان اصفهان شکست خوردند تا کلکسیون ناکامی‌های این مربی یونانی در این تیم تکمیل شود.

مدیران باشگاه سیرجانی برای لیگ بیست و چهارم قصد ادامه همکاری با سرمربی یونانی را نداشت و به دنبال تغییر او بود.سیرجانی‌ها ابتدا با مدیران مس رفسنجان در مورد انتقال محرم نویدکیا مذاکراتی را داشتند که به بن‌بست خورد و در نتیجه حضور وی در سیرجان منتفی شد.

گل گهر برای فصل آینده نیمکت خود را به مهدی تار تار خواهد سپرد

در کنار نویدکیا، سیرجانی‌ها مذاکراتی با مهدی تارتار سرمربی ملوان بندرانزلی برای هدایت گل‌گهر داشته‌اند. خبرهای رسیده از توافق نهایی تارتار با سیرجانی‌ها حکایت دارد و اگر مشکلی رخ ندهد این مربی به زودی به عنوان سرمربی جدید گل‌گهر معرفی خواهد شد. گفتنی است باشگاه ملوان پیش از این در تلاش بود تا قرارداد تارتار را تمدید کند.

گل گهر برای فصل آینده نیمکت خود را به مهدی تار تار خواهد سپرد2

فهرست