بحران بلژیک در حالی به اوج خود رسیده است که چند مربی برای جانشیتی روبرتو مارتینز اسپانیایی پیشنهاد شده اند.با اینکه عملکرد مارتینز در بلژیک خوب بوده و او از 79 بازی که روی نیمکت تیم ملی بلژیک نشسته بود 10 شکست را به ثبت رساند اما جدایی او اجتناب ناپذیر بود.آسان ترین گزینه برای فدراسیون انتخاب کمک سرمربی بود که تیری آنری مرد فرانسوی بایستی جانشین مارتینز شود.

کدام سرمربی می تواند بحران بلژیک را به پایان برساند3

بحران بلژیک را کدام سرمربی می تواند به پایان برساند.

اما سوابق سرمربیگری آنری کمی این انتخاب را رد می کند.فوتبالیست سابق آرسنال، بارسلونا، یوونتوس و موناکو دو چالش مستقل در دوران مربیگری خود داشت. اولین بار او در پایان سال ۲۰۱۸ هدایت موناکو را برعهده گرفت و فقط نزدیک صد روز در آن شغل ماند. او آن‌ها را در ۲۰ بازی رهبری کرد و تنها ۵ برد و ۱۱ باخت ثبت کرد.

کدام سرمربی می تواند بحران بلژیک را به پایان برساند2

دومین ماموریت او روی نیمکت مونترال کانادا بود، جایی که او دوباره تنها سه ماه در آن ماند و ۲۹ بازی با ۹ برد و ۱۶ باخت انجام داد.بخه جز او وینسنت کمپانی مدافع و کاپیتان سابق تیم ملی می باشد که در حال حاضر سرمربی برنلی می باشد. اما ممکن است برای نشستن روی نیمکت تیم ملی‌ای که ۸۹ بازی برای آن انجام داده مشتاق باشد. نامزد باقی مانده دیگر، فیلیپ کلمنت، سرمربی موناکو و بازیکن سابق تیم ملی بلژیک است.باید منتظر ماند و دید چه کسی سکان ا برعهده خواهد گرفت.

کدام سرمربی می تواند بحران بلژیک را به پایان برساند

فهرست