پیشکسوت استقلال مهدی فنونی زاده که رفتار های مربی مس کرمان و عوامل حاضر در استادیوم حضور داشتند تغعجب کرده است.مهدی فنونی زاده در مورد حواشی به وجود آمده بازی دو تیم استقلال و مس کرمان گفت:واقعا باعث تاسف است که فوتبال به چنین جایگاهی در کشورمان رسیده که یک دستیار فنی تخت سینه سرمربی تیم استقلال میزند! اصلاً این آقا کجای فوتبال است که به خودش اجازه می‌دهد چنین رفتاری را با سرمربی تیم استقلال انجام دهد؟ هیچ کس چنین حقی ندارد.

پیشکسوت استقلال از رفتار مربی مس کرمان گله مند است2

پیشکسوت استقلال مهدی فنونی زاده گفته است هیچکش حق ندارد به سینه سرمربی استقلال بزند.

فنونی زاده پیشکسوت استقلال اضافه کرد: ضمناً باید به این آقا که آمده توییت برای سرمربی استقلال زده بگویم ساپینتو را همه دنیا می‌شناسند اما تو را بقّال سر محله شان هم نمی‌شناسد. فنونی زاده اضافه کرد: من بعد از ۴۵ سال حضور در دنیای فوتبال اولین بار است که این بنده خدا را دیدم و اسمش را شنیدم. چرا برای اینکه معروف شوید می‌خواهید دست به هر کاری بزنید!

پیشکسوت استقلال از رفتار مربی مس کرمان گله مند است

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به برخی اتفاقات رخ داده در حین خروج ساپینتو از زمین اضافه کرد: همین کارها را می‌کنید که امثال لوکادیا از ایران میروند و پشت سر مردم ایران حرف می‌زنند. این چه رفتارهایی است که ما شاهدش هستیم؟ باعث تاسف است کسی که در استادیوم باید مراقب امنیت سرمربی و اعضای تیم مهمان باشد خودش به آنها حمله می‌کند! این اتفاقات اصلاً زیبنده فوتبال ایران نیست.

پیشکسوت استقلال از رفتار مربی مس کرمان گله مند است1

فهرست