پدیده جوان یونایتد آلخاندرو گارناچو که می‌تواند برای تیم ملی اسپانیا هم به میدان برود، به تیم ملی آرژانتین دعوت شده است تا در دوراهی دشواری قرار بگیرد. الخاندرو گارناچو که این فصل زیر نظر اریک تن‌هاخ چهره شد، در اسپانیا متولد شده و قبل از انتقال به یونایتد در ختافه و اتلتیکو مادرید بازی کرده است. ستاره ۱۸ساله یونایتد مدت کوتاهی برای تیم زیر ۱۸ ساله‌های اسپانیا بازی کرد اما از آن زمان برای تیم زیر ۲۰ سال آرژانتین به میدان رفت و در مجموع چهار بازی برای آلبی‌سلسته انجام داده است.

پدیده جوان یونایتد در دو راهی آرژانتین و اسپانیا.1

پدیده جوان یونایتد که در تیم زیر 18 ساله های اسپانیا بازی کرده،به تیم ملی آرژانتین دعوت شده است.

مادر این بازیکن آرژانتینی می باشد و واجد شرایط حضور در تیم ملی آرژانتین را دارد.لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، که مشتاق است گارناچو بتواند برای تیم ملی آرژانتین بازی کند، او را برای دو بازی دوستانه به اردوی تیم ملی این کشور دعوت کرده است.

پدیده جوان یونایتد در دو راهی آرژانتین و اسپانیا.2

گارناچو که پیش از این به تیم ملی آرژانتین دعوت شده بود می‌تواند در بازی‌های دوستانه آتی مقابل پاناما و کوراسائو به میدان برود.لیساندرو مارتینز، مدافع تیم ملی آرژانتین و منچستریونایتد، از ملی‌پوش زیر ۲۰ ساله‌های آرژانتین خواسته است که بازی برای اسپانیا را فراموش کند و به تیم ملی آرژانتین اضافه شود.

پدیده جوان یونایتد در دو راهی آرژانتین و اسپانیا.

فهرست