ملی پوش والیبال ایران پس از اعلام شدن تست دوپینگش گفت که طرح موضوعی مانند دوپینگ درمورد من خنده‌دار و از روی بی اطلاعی است. امیرحسین توخته بازیکن ملی‌ پوش والیبال ایران و هراز آمل در ادامه گفت: فکر می‌کنم برخی از دوستان به دلیل بی‌اطلاعی از اخبار چنین موضوعاتی را مطرح می‌کنند تا شاید خودشان را نشان دهند.

ملی‌پوش والیبال ایران که تست دوپینگش مثبت اعلام شد1

موضوع اصلاً به گونه‌ای نیست که در رسانه‌ها منتشر شده است. واقعیت این است که حدود ۲ ماه پیش این خبر به من داده شد و من هم بلافاصله مدارک و مستنداتم را به فدراسیون پزشکی و ورزشی تحویل دادم.

ملی‌پوش والیبال ایران2

ملی پوش والیبال ایران در حدود ۲ ماه پیش خبر مثبت شدن تست دوپینگش به او اعلام شده بود.

توخته ملی‌ پوش والیبال ایران تاکید کرد: مثبت شدن تستم ربطی به روزهای اخیر ندارد و حدود ۲ ماه پیش این اتفاق رخ داده است. همان زمان هم اعتراض اولیه خودم را اعلام کردم و مدارکش را هم ارائه دادم. موضوع از این قرار است که به دلیل مشکل کلیوی که داشتم مجبور به استفاده از دارو بودم. این دارو زیر نظر پزشک متخصص مصرف شده و مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی هم این موضوع را تایید کردند.

ملی‌پوش والیبال ایران

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)،‌ اواسط بهمن ماه اعلام کرد دوپینگ ۴ ورزشکار در رشته‌های والیبال، بسکتبال، کشتی مثبت شده است که امیرحسین توخته هم یکی از این نفرات بود.اگر این موضوع تایید شود این بازیکن والیبال تا 2 سال از حضور در میادین محروم خواهد شد.

ملی‌پوش والیبال ایران1

فهرست