محمدحسین کنعانی زادگان

محمد حسین کنعانی زادگان از قرعه کشی جام جهانی می گوید

محمد حسین کنعانی زادگان  امروز طی مصاحبه ای با سایت ورزش 3 در مورد موضوعات مختلف صحبت کرده است. او در رابطه با گروه ایران در جام جهانی گفت:”ی‌دانید که بزرگترین رویداد فوتبالی جهان است. همه کشورها تلاش می کنند تا در این جام بزرگ شرکت کنند. ایران هم با قدرت در این رقابت شرکت خواهد کرد. انگلیس فوتبال را به همه دنیا شناسانده و معتبرترین لیگ جنان را دارد. سخت
است با این بازی کردن و در گروه سختی حضور خواهیم داشت. باید با آمریکا هم بازی کنیم که این بازی هم مسلما آسان نخواهد بود. بین ولز، اسکاتلند و اوکراین هم واقعا فرقی نمی کند.”

محمدحسین کنعانی زادگان

در ادامه محمد حسین کنعانی زادگان از علاقه خود در رابطه با همگروهی با فرانسه نیز صحبت کرد و در این رابطه گفت:” من واقعا دوست داشتم که با فرانسه بازی کنیم. دوست داشتم مقابل امباپه بازی کنم چون به نظرم کامل‌ترین بازیکن جهان است و واقعا دوست داشتم مقابل او بازی کنم. بازیکن خیلی قوی ای است و می‌بینم که همه مدافعان جهان کار سختی مقابل او دارند و نمی توانند کارایی که برابر مهاجمان دیگر دارند برابر او ندارند. دوست داشتم مقابل امباپه بازی کنم و قدرتم را به او نشان دهم و انشاالله که از گروه مان صعود کنیم و مقابل او قرار بگیرم”.

فهرست