مثلث جدید بارسلونا این فصل توانسته است یاد بارسلونای 2015 را زنده کرده است.سال ۲۰۱۵ لوئیس انریکه توانست بهترین سه‌گانه تاریخ باشگاه را کسب کند که توسط مسی، لوئیس سوارس و نیمار شکل گرفت، سه چهره مشهور جهانی که بارسا را رهبری کردند تا آبی‌اناری‌ها به سه‌گانه برسند. این سه نفر از ابتدای فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ تا پایان ۲۰۱۷-۲۰۱۶ در مجموع ۳۶۳ گل به ثمر رساندند.

مثلث جدید بارسلونا تاکنون 66 گل به ثمر رسانده اند

مثلث جدید بارسلونا برای تاریخ سازی در باشگاه:لواندوفسکی، رافینیا و لامینه یامال

اما مثلث جدید بارسلونا را لواندوفسکی، رافینیا و لامینه یامال تشکیل داده اند.هنوز مشخص نیست آنها برای کسب عناوین کافی‌اند یا نه اما آنچه مسلم است موفقیت تیم تا حد زیادی به عملکردشان بستگی دارد. این سه از ابتدای فصل قبل تاکنون در مجموع ۶۶ گل به ثمر رسانده‌اند: لواندوفسکی (۳۸)، رافینیا (۱۶) و لامینه یامال (۱۲).

مثلث جدید بارسلونا تاکنون 66 گل به ثمر رسانده اند2

پویایی این سه بازیکن در خط حمله فوق‌العاده است. آنها گل‌های زیادی به ثمر می‌رسانند و اعتمادبه‌نفس بالایی دارند. هانسی فلیک درباره‌شان گفت: ارتباط عالی آنها در مسابقات آینده کلید موفقیت ما خواهد بود. این سه بازیکن از جمله بازیکنانی‌اند که بیشترین دقایق را در ترکیب اصلی سپری کردند. لواندوفسکی ۸۹۴ دقیقه، لامینه یامال ۸۷۹ دقیقه و رافینیا ۹۳۱ دقیقه در ترکیب بارسلونا بازی کرده‌اند.

فهرست