عذر خواهی  بیرانوند از هواداران استقلال پس از حرکت جنجالی در دربی انجام شد.پرسپولیس و استقلال روز یکشنبه در یکی از حساس‌ترین دربی‌های سالیان اخیر به مصاف هم رفتند؛ جایی که در نهایت شاگردان یحیی گل‌محمدی با ارائه یک نمایش حساب شده و با تک گل عیسی آل کثیر حریف خود را شکست دادند.

عذر خواهی بیرانوند از استقلالی ها

این پیروزی زمانی دلچسب تر شد که سپاهان در اصفهان تن به تساوی داد و پرسپولیس با پیروزی در سه بازی آینده خود قهرمان لیگ می شود.اما بعد از گذشت چند روز از دربی پایتخت همچنان حواشی پیرامون این بازی ادامه دارد.

عذر خواهی بیرانوند از استقلالی ها3

عذر خواهی بیرانوند از هواداران استقلال به دلیل رفتار عجیبش پس از پایان دربی

یکی از اتفاقات جنجالی دربی بعد از پایان بازی رقم خورد. جایی که علیرضا بیرانوند با یک حرکت جنجالی این برد را جشن گرفت.با این حال بیرانوند بعد از بازی در مصاحبه‌ای که خیلی مورد توجه قرار نگرفت از هواداران استقلال عذرخواهی کرده است. جایی که او در پاسخ یکی از خبرنگاران درباره حرکت جنجالی خود گفت: ” هواداران استقلال ببخشید. ولی واقعا فوتبال با همین چیز‌ها قشنگ است. من هیچ بی احترامی به استقلال عزیز و هوادارانش ندارم و می‌دانم که آن‌ها هم من را دوست دارند، ولی یک موقع‌هایی هم هست که یک کار‌هایی دست خودمان نیست. همه من را می‌شناسید. ”

عذر خواهی بیرانوند از استقلالی ها1

فهرست