صمد مرفاوی به درخواست سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 11 بازیکن را در رده امید به کارلوس کی روش معرفی کرد.این بازده بازیکن به شرح زیر می باشند:محمد قربانی (سپاهان)، امیرعلی صادقی (استقلال)، محمدحسین اسلامی (ذوب‌آهن)، محمدامین حزباوی (فولاد)، سامان تورانیان (مس کرمان)، آریا برزگر (نفت مسجدسلیمان)، سینا عبداللهی (نفت مسجدسلیمان)، احمد شریعت‌زاده (صنعت نفت آبادان)، محمدمهدی احمدی (پرسپولیس)، علیرضا باویه (فولاد) و مهدی هاشم‌نژاد (تراکتور) یازده بازیکنی هستند که از سوی کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

صمد مرفاوی دستیار پنهانی کارلوس کی روش2

صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان ایران در انتخاب نفرات جوان برای اردوی تیم ملی بزرگسالان به کی روش راهنمایی داد.

دلیل دعوت این بازیکنان نخست جوان گرایی در تیم ملی بود و در وحله دوم تمرینات تیم ملی در روزهای منتهی به جام جهانی در غیاب لژیونرها با کیفت خوبی برگزار شود.سرمربی پرتغالی از آن‌جایی که شناخت کافی از بازیکنان رده سنی امید نداشت، از صمد مرفاوی تقاضا کرد تا یازده بازیکن در رده سنی امید به او معرفی کند.

صمد مرفاوی دستیار پنهانی کارلوس کی روش1

می‌توان از صمد مرفاوی باید به عنوان دستیار پنهانی کارلوس کی‌روش در این روزها نام برد، مربی‌ای که ماموریت مهمی پیش رو دارد.مرفاوی ماموریت ویژه ای دارد.او اسفند ماه به همراه تیم ملی جوانان به تاشکند می رود تا در مسابقات انتخابی جام جهانی شرکت کند. این مسابقات با حضور ۱۶ تیم برگزار می شود که چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی راهی جام جهانی خواهند شد.

صمد مرفاوی دستیار پنهانی کارلوس کی روش

فهرست