سردار آزمون پس از فوتبال اسب سواری خواهد کرد

سردار آزمون ستاره ملی پوش ایران و باشگاه لورکوزن در مورد دوران پس از فوتبالش گفته است:می خواهم پس از دوران فوتبالم به جای مربی شدن بیشتر روی اسب‌ها تمرکز کنم و در رقابت‌های این رشته حضور پیدا کنم. در حال حاضر اسب هایم آنقدر زیاد هستند که گاهی فراموش می‌کنم اسم اسب هایم چیست.
سردار آزمون ادامه داد: همیشه ویدئو‌هایی از اسب هایم تماشا می‌کنم و اگر یک روز دوستان یا اعضای خانواده ام فراموش کنند که از اسب هایم برایم ویدئو بفرستند واقعا عصبانی می‌شوم. من اسب هایم را دوست دارم و بعد از دوران حرفه‌ای فوتبالم زمان بیشتری را با آن‌ها خواهم داشت.

سردار آزمون پس از فوتبال اسب سواری خواهد کرد2

سردار آزمون با 27 سال سن 52 اسب مسابقه ای دارد و اولین اسبش را 10 سال پیش خریداری کرده است.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بعد از این که به دنیا آمدم اول مادر و پدرم و بعد از آن اسب‌های‌مان را دیدم. پدر و مادرم مزرعه بزرگی داشتند که اسب‌های پدرم، عمویم و پدربزرگم در آن‌جا بودند. به اسب ها علاقه دارم و چیز‌های زیادی در مورد آن‌ها می‌دانم و اولین اسبم را زمانی خریدم که 17 سالم بود.باشگاه آلمانی نیز در مورد اسب های سردارآزمون در رسانه ملی خود نوشته است: هر چقدر او به عنوان یک فوتبالیست موفق‌تر می‌شد، تعداد اسب‌هایش بیش‌تر می‌شد و والدین، خواهر، پسر عموها، برادرزاده و هم‌چنین بهترین دوستش اسب‌هایی به عنوان هدیه از سردارآزمون  دریافت کردند. بزرگ‌ترین سرگرمی این جوان 27 ساله، 52 اسب مسابقه‌ای او است. او اولین اسب خود را ۱۰ سال پیش خرید.

سردار آزمون پس از فوتبال اسب سواری خواهد کرد1

فهرست