ستاره های کشتی که به تازگی خودشان را در جهان کشتی معرفی می کنند.در یک خانواده ایرانی – ژاپنی دو کشتی گیر با نظارت پدر ایرانی خود حرف هایی برای گفتن دارند.در جریان رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ که چند روز پیش در آستانه قزاقستان به پایان رسید، آرش یوشیدا از ژاپن برابر ارشک محبی نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم ایران با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید.

ستاره های کشتی ایرانی_ژاپنی مدعی جدید رقابت های آسیایی و جهانی1

او در ادامه نیز مقابل رقبای خود پیروز شد و مقتدرانه به مدال طلای بزرگسالان آسیا رسید تا نشان دهد حرف‌های زیادی برای گفتن برابر مدعیان آسیایی و جهانی خواهد داشت.

ستاره های کشتی ایرانی_ژاپنی مدعی جدید رقابت های آسیایی و جهانی2

ستاره های کشتی که در یک خانواده ایرانی_ژاپنی بزرگ شده اند.

این کشتی گیر فرزند جواد اسفنجانی کشتی گیر سابق ایران می باشد که 30 سال است در ژاپن زندگی می کند.آرش که اخیرا قهرمان آسیا شده، تنها فرزند کشتی‌گیر این خانواده نیست. کیوان، امین و آریا و حتی دختر جواد اسفنجانی نیز کشتی‌گیر هستند و زیر نظر پدر در باشگاه تمرین می‌کنند.اخیرا آریا نیز فرزند 17 ساله آقای اسفنجانی نیز به عضویت تیم ملی نوجوانان ژاپن درآمده است و قرار است در رقابت‌های نوجوانان قهرمانی جهان در وزن ۵۵ کیلوگرم برای ژاپن مبارزه کند.رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان جهان از ۳۰ مرداد تا ۲ شهریور به میزبانی ورشو پایتخت لهستان برگزار می‌شود.

ستاره های کشتی ایرانی_ژاپنی مدعی جدید رقابت های آسیایی و جهانی

فهرست