رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال مجید جلالی مسئول مذاکره با یحیی گل محمدی و راضی کردن او برای هدایت تیم ملی امید است و اگر در این مسیر به نتیجه نرسد، سراغ فرهاد مجیدی خواهد رفت.بدون شک یحیی گل‌محمدی یکی از بهترین گزینه‌ها و شاید هم بهترین گزینه برای هدایت تیم امید است.

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال مسئول مذاکره با سرمربی آینده تیم ملی امید2

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال مجید جلالی،اگر با گل محمدی برای هدایت تیم ملی امید به توافق نرسد سراغ فرهاد مجیدی می رود.

اگر مربی در لیگ برتر دارای جایگاهی باشد به راحتی سرمربی تیم ملی امید نخواهد شد. نهایت پولی که فدراسیون فوتبال حاضر است، برای مربی تیم امید هزینه کند ماهی ۱۰۰ میلیون تومان یا کمی بیشتر است. حتما به یاد دارید دستمزد فرهاد مجیدی در تیم ملی امید ۵۰۰ میلیون تومان بود.

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال مسئول مذاکره با سرمربی آینده تیم ملی امید1

یحیی گل‌محمدی دستمزدش در لیگ برتر دست کم ماهی یک میلیارد تومان است و هر قدر هم عشق و تعصب به تیم ملی امید داشته باشد با ماهی ۱۰۰ میلیون تومان حاضر به کار برای تیم ملی امید نیست، چون هر انسانی برای زندگی اش بر مبنای منطق تصمیم می‌گیرد نه احساس.

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال مسئول مذاکره با سرمربی آینده تیم ملی امید

بنابراین مجید جلالی پیش از هر گونه مذاکره‌ای با یحیی گل‌محمدی و گزینه‌های دیگر باید با مهدی تاج و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مذاکره کند که نگاه فدراسیون فوتبال در مورد مربیان بومی تغییر کند. آن وقت است که می‌توانیم طلسم حضور در المپیک را بشکنیم. با واژه‌ها کار پیش نمی‌رود آقای مجید جلالی!

فهرست