رئال مادرید به دنبال تقویت خط حمله خود می باشد.پس از جدایی کریم بنزما آنها به دنبال مهاجمی می باشند که بتواند جای خالی کریم را در پیکان خط حمله پر کند.این باشگاه برای رفع نقیصه گلزنی مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو را زیر نظر دارد.

رئال مادرید به دنبال جذب طارمی می باشد؟1

رئال مادرید به دنبال تقویت خط حمله خود پس از جدایی بنزما می باشد.

پایگاه خبری «فیچاخس» گزارش داد؛ طارمی با ۳۱ سال سن و با تجربه گرانبهایی که دارد به گزینه جذابی برای رئال مادرید تبدیل شده است. چیزی که این انتقال احتمالی را جالب‌تر می‌کند این است که طارمی می‌تواند به صورت رایگان به سانتیاگو برنابئو برسد، خبری که مطمئناً فلورنتینو پرس را خوشحال می‌کند.سایت «ترنسفرمارکت» ارزش طارمی را ۱۸ میلیون یورو تخمین زده و علاقه سفیدپوشان مادریدی به طارمی با توجه به وضعیت فعلی او در پورتو، تیمی که جایگاهش را در ترکیب اصلی‌اش تثبیت کرده، قوت بیشتری پیدا کرده است.

رئال مادرید به دنبال جذب طارمی می باشد؟

مهدی تا اینجای فصل هشت بازی انجام داده که حاصلش دو گل‌زده و یک پاس‌گل بوده است. توانایی طارمی در سازگاری و مشارکت در جنبه‌های مختلف بازی او را به یک دارایی ارزشمند برای هر تیمی تبدیل می‌کند.مهدی طارمی که تاکنون در ۱۵۸ بازی برای پورتو، آمار ۸۲ گل زده و ۵۰ پاس گل را از خود برجای گذاشته، بار دیگر مورد توجه دو باشگاه میلان و اینتر نیز قرار گرفته است.

رئال مادرید به دنبال جذب طارمی می باشد؟2

فهرست