خط و نشان ازبک ها پیش از تقابل دوباره مقابل تیم ملی ایران آغاز شده است.تیم ملی فوتبال ایران در بازی رفت با ازبکستان در حالی که ابتدا دو بر صفر بازی را پیش بود، با نتیجه مساوی ۲-۲ به کار پایان داد، از این رو علاقه مند است در بازی برگشت این حریف محکم را در تهران و در حضور هواداران شکست دهد.

خط و نشان ازبک ها برای قلعه نویی و تیم ملی ایران1

خط و نشان ازبک های برای تیم ملی ایران پیش از تقابل در تهران

نکته قابل توجه اما کری ازبک ها پیش از شروع این بازی است. رادمانوویچ مربی تیم ملی ازبکستان که روز گذشته به جای کاتانچ در کنفرانس خبری بعد ازبازی با هنک کنگ شرکت کرده بود از پیروزی در برابر ایران در بازی پایانی و صدرنشینی در گروه خبر داد و گفت: قبل از ایران به مصاف ترکمنستان می‌رویم. اول باید این تیم را ببریم و بعد نوبت ایران می‌شود. من هم تایید می‌کنم که پیروزی در هر مسابقه هدف تیم ملی ازبکستان است.

خط و نشان ازبک ها برای قلعه نویی و تیم ملی ایران

شومودوروف بازیکن معروف تیم ازبکستان هم در کنفرانس خبری بعد از بازی با هنگ کنگ برای ایران کری خواند و گفت: هدف ما پیروزی در مسابقات بعدی است و کسب رتبه اول در گروه فرقی نمی‌کند ایران باشد یا هر تیم دیگر.

خط و نشان ازبک ها برای قلعه نویی و تیم ملی ایران2

شکست ازبکستان در تهران در مقابل هواداران تیم ملی می تواند درس خوبی برای ازبک ها شود که زود تر از موعد کری خواندن را آغاز نکنند.

فهرست