دنی آلوز
دنی آلوز برای دومین بار از بارسا جدا شد

دنی آلوز که در نیم فصل، فصل گذشته با قراردادی آزاد  و 6 ماهه به بارسلونا پیوست با تمدید نشدن قراردادش این تیم جدا شد. این مدافع راست برزیلی علاقه زیادی به ماندن در بارسلونا داشت  اینکه شانس حضور در جام جهانی را داشته باشد علاقه مند به ماندن در این تیم بود اما پیشنهادی از سوی مدیران برای او ارسال نشد.

او با پیامی در صفحه خود از هواداران بارسلونا خداحافظی کرد  و گفت: اکنون زمان خداحافظی ما است. بیش از هشت سال را صرف این باشگاه، این رنگ‌ها و این خانه کردم، اما مثل همه چیز در زندگی، سال‌ها می‌گذرند، مسیرها از هم جدا می‌شود و داستان‌ها برای مدتی در جاهای مختلف نوشته می‌شوند. آنها سعی کردند خداحافظی کنند، اما نتوانستند این کار را بکنند چون نمی‌توانید تصور کنید که من چقدر مقاوم و سرسخت هستم.

در ادامه پیام دنی آلوز آمده است: “سال‌ها گذشت تا فوتبال و زندگی تصمیم گرفتند این فرصت را به من بدهند تا برای خداحافظی به اینجا برگردم، کسانی که همیشه به آنها احترام گذاشته‌ام و قدردان‌شان هستم. اما این خداحافظی نخواهد بود، ابتدا از همه کسانی که پشت صحنه هستند تشکر می‌کنم، از همه کسانی که تلاش می‌کنند تا ما کامل بشویم، از همه آنها سپاسگزاریم. همچنین می‌خواهم از همه کارکنان به خاطر فرصتی که به من دادند تا به این باشگاه برگردم و بتوانم دوباره این پیراهن فوق‌العاده را بپوشم تشکر کنم، آنها نمی‌دانند چقدر خوشحالم… امیدوارم دلتنگ دیوانگی و شادی هر روز من نشوند”.

در پایان پیام دنی آلوز نوشت:”امیدوارم کسانی که می‌مانند بتوانند داستان این باشگاه زیبا را تغییر دهند، این را از صمیم قلبم آرزو می‌کنم. در این سال‌ها 23 عنوان به دست آمد؛ دو سه‌گانه قهرمانی، یک شش‌گانه قهرمانی و یک کتاب طلایی فوق‌العاده نوشته شد. یک چرخه بسیار خوب به پایان رسید و چالش دیگری باز شد. بگذار دنیا هرگز فراموش نکند؛ شیری که 39 سال دارد همچنان یک شیر دیوانهِ خوب است”.

فهرست