جملات دور از تصور فوق ستاره آرژانتینی در بازی تیمش مقابل شارلوت در خطاب به داور مسابقه داده شد.لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی تیم اینتر میامی آمریکا در آخرین بازی این تیم حسابی جنجال برانگیز شد، چرا که به خاطر یک صحنه که داور بازی اعتقادی به خطا نداشت خطاب به او از کلمات نامناسب استفاده کرد.

جملات دور از تصور مسی خطاب به داور بازی مقابل شارلوت2

جملات دور از تصور لیونل مسی خطاب به داور برای نگرفتن پنالیت:«تو پست‌فطرت عوضی هستی»

اینتر میامی در حالی در بازی مقابل شارلوت به نتیجه 1_1 رضایت داد که لیونل مسی در این بازی جنجال آفرین شد.در دقیقه دوازدهم وقت اضافه بود که لوئیس سوارز نتوانست از فرصت بسیار خوبی که داشت برای گلزنی استفاده کند و روی تماسی که با دروازه‌بان داشت، شروع به غلت‌زدن روی زمین کرد. این صحنه اعتراض بسیاری از بازیکنان اینترمیامی را به همراه داشت اما داور تأکید کرد که هیچ خطایی رخ نداده و ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام نخواهد شد. همین باعث شد که مسی بسیار از این تصمیم داور عصبانی شود و پس از به صدا درآمدن سوت پایان به سوی او رفت تا اعتراضش را اعلام کند.

جملات دور از تصور مسی خطاب به داور بازی مقابل شارلوت1

با وجود اینکه این ستاره آرژانتینی معمولاً آرام و بدون حاشیه است اما این بار بشدت عصبانی بود و موندو دپورتیوو مدعی شده که او از عباراتی مانند «تو پست‌فطرت عوضی هستی» و چند کلمه بسیار توهین‌آمیز دیگر خطاب به او استفاده کرده و داور هم به همین دلیل یک کارت زرد به او نشان داده تا به این شکل جریمه‌اش کرده باشد.

جملات دور از تصور مسی خطاب به داور بازی مقابل شارلوت

فهرست